Alla inlägg under juli 2013

Av Belinda Möller Sudders - 1 juli 2013 21:21

Veckan är full av jobb och jag trivs :) har alltid kul på jobbet, & alla är så trevliga! Har verkligen hamnat på rätt utbildning & det är jag glad för! Helgen har spenderats på jobbet och dom andra timmarna av dygnet har jag umgåtts med Daniel, vi har försökt ta vara på tiden på bästa sätt så vi tog vårt pick & pack o åkte till sjön o satt på stranden & fikade en stund :) idag har jag jobbat till 14.00 & sen tog jag en sväng till jojjo, nu sitter jag i pappas soffa :) magen har varit bra hela dagen, har varit försiktig med vad jag ätit & försökt haft koll på vad jag stoppar i mig :) skippade godiset som jag var sugen på förut men kändes bättre att utesluta det ikväll, det får bli imorgon ;) Nu ska jag se om det finns något bra på tv, ha en skön kväll :))

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards