Alla inlägg under november 2011

Av Belinda Möller Sudders - 28 november 2011 14:24

Sådär, då var denna helgen också över :/ Den gick riktigt snabbt, ville iaf inte åka hem från Göteborg iaf.

Men vi hade det superkul hur som helst, kom fram i fredags och då tog vi det lugnt med tacos och idol.

Lördagen va vi först på stan & shoppade loss, sen vidare mot model house, åh det var riktigt spännande & kul. Måste göras om snart igen! :) Köpte alla bilderna, vilket i var tänkt från början, menmen ;) är ganska nöjd iaf.

Efter det flög vi in på bion & såg breaking dawn part 1! :D LIIIkkkkke!

& i Söndags tog vi ännu en till dag på stan innan vi åkte hemåt & när vi kom hem blev det kinan med älsklings familj för att mathilda har fyllt år, absolut minnesvärd och kanonhelg :D


I helgen som kommer ska vi tydligen till Ullared på Fredag med Emma & Ted! :) Kan bli kul.

& resten av helgen ska jag faktiskt baaaaka julgodis :D wiiie ;D namnam..


Känner att jag behöver plugga resten av kvällen, har matteprov imorgon och vill ju att det ska gå så bra som möjligt :D

får hålla tummar & tår för det! ;)


Blåste satan inatt ju, trodde alla träd som fanns skulle blåsa ner över huset ;) & så var de strömavbrott imorse med, haha! :D alle gick runt med ficklampa i hela huset :D


äsch, ska väl ta tag i matteböckerna nu då! ;)

pussss!


 

Av Belinda Möller Sudders - 23 november 2011 22:29

Var ett tag sen jag skrev något nu, men får väl börja lite smått igen.

Pluggar på som vanligt & proven går så himla bra, så jag är glaaad! :D


Idag har jag lunchat, färgat hår och varit på en långpromenad med jullan, det var kanon! :)

får bli alldeles snart igen. :D

Efter de så gick jag över till Elin en sväng för "bonde söker fru" häng, glass och massa snack ;) haha, blir ju inte allt för ofta men det får vi se till att ändra på, har smidigt ganska många planer för nyår iaf ;) kan bli riktigt bra.


I helgen åker jag & Mathilda till Göteborg, för på Lördagen ska vi på "modell för en dag", kan bli riktigt kul, lite bio på det med och självklart ska vi göra stan :) hemma på söndag igen och efter det blir det plugg som vanligt i veckan igen, men hey jag klagar inte iaf ;)


Funderar på om man skulle krypa ner i sängen snart, Alle ligger redan hemma hos oss i huset och snarkar loss kan jag tro, tyvärr sover vi inte på samma ställe inatt men vi får hoppas att vi ses innan vi åker på Fredag ;) om inte, så ses vi ju efter helgen, det är sånt som märks, tar dagen som den kommer.


Känner att detta inlägget inte blev allt för intressant, men men.

Ha de sååå bra! :)

pusspuss & godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards