Alla inlägg under januari 2010

Av Belinda Möller Sudders - 29 januari 2010 14:45

  

& jag längtar till studenten! :D

har gått & dragit på mej feber, svullen hals, värk i öronen och årets förkylning på det! Det kunde ju nästan inte bli mkt bättre.
Men hoppas nu på att detta var den sista förkylningen för detta året,

har varit förkyld i tre veckor nu, så nu äre bra tkr jag!!

 

Blir att bara ta det lugnt ikväll, måste bli av med febern & så.

skulle ju egentligen ha lekt lite med mina girls, men får bli nästa helg då!

tkr vi kör på en solning i veckan! ;d
snaaaart borde nog jag & Julia planera lite inför våran Norge resan som går ganska snart! :) skaaa bliii greeat!

 

Hannah & jag har även planer på att åka till göteborg ngn helg & hitta en studenklänning! :) tkr jag låter kanonbra! ^^
nae, nu ska jag lägga mig framför tv:n & dra på en film & invänta min mamma & pojkvän som kommer snart tror jag.

slooowmotion eeellllleeer????


sen tkr jag att folk kan sköta sitt eget liv & inte lägga sig i andras,

jag har börjat tröttna på såntdär nu, vi går väl inte på dagis längre eller?
herregud säger jag bara, aja kul att ngn orkar lägga energi ju! keeep going!

Av Belinda Möller Sudders - 23 januari 2010 20:09

sitter just nu här & väntar på hannah montana & figge som alldeles snart ska komma hit, sen ska vi hänga hos dom! :)

tur jag har så fina vänner! =)

idag har jag inte gjort mkt alls, mamma & jag har pluggat lite, & sen har hon lagat god mat åt oss, sen blev de duschen en sväng! :)

 

igår var jag & alle och badade i jönköping, det va mysigt.

hurtiga vi var som simmade som aldrig förr.

men bubbelpoolen va nog skönast iaf! :)

somnade gott när vi kom hem!

 

nehe, kanske borde byta om.

hihi, :*






förvänta dig ingenting från mig fler ggr ...

Av Belinda Möller Sudders - 20 januari 2010 21:49

nu var de länge sen idag jag skrev här.

men de är väldigt mycket i skolan nu som ska vara inlämnat & massa prov.

så mitt liv består mestadels av att plugga nu. & har fått ganska mycket gjort.

prov imorgon, får inte in allt i huvudet. slutade med att jag slängde iväg böckerna, sen dess har jag inte rört dom, & tänker inte röra dom fören imorgon=/

har gått & dragit på mej en förkylning med, har suttit i min kropp i snart två veckor. tror den trivs där.. ;p

ja juste, idag planerade jag & julia våran resa till Norge vecka 8.

& det kommer ju bli toppen, är riktigt sugen på att resa iväg nu & på köpet får jag ju träffa syster. eller är ju därför vi åker dit! :D

ajah, de bliiir hur som helst toppenbra! :D

 

nehe, kanske skulle gå & hämta skolböckerna iaf & kolla igenom en gång till innan jag somnar. =() gooodnatt!! (y)

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards