Alla inlägg under september 2009

Av Belinda Möller Sudders - 26 september 2009 16:50

sitter här nu & känner mig allmänt seg,

men ikväll äre ju fest md flickorna, kan bli kul! :D

ska snart åka till hannah & matilda :)

så vi kan börja dricka ngn gång ; ))

förfesten vet jag inte när vi ska till,

& de är ju matilda som fixat lr om de nu är hannah,

jag har ingen koll!

vet bara att vi antingen ska till södra vi lr silverdalen/vena..

ah ingen aning som sagt, men de blir kul! :)

blir vad man gör de till. &

& när hannah, matilda & jag gör ngt kan de inte bli annat än toppen.

igår va helt okej kväll,

hannah & jag drog till stan & kollade läget, slutade md att vi umgicks md tom, nick & robert.

kul de med! =)

nehe, jag kanske borde göra mig iordning innan matilda lr hannah blir galna på mig ;D <3

 

 



hahahahaha & du, dej finns inga ord för.

sätter inget värde i dej alls längre! ; )) njuuut av de du!

Av Belinda Möller Sudders - 22 september 2009 16:12

sitter hos matilda just nu, leo sitter här bredvid & gullar ;D

hannah montana & matilda sitter mittemot & ugglar,

vi tre tänkte nog dra in till stan senare och sola loss lite,

känns som det blir allt för ofta nu för tiden, men vad gör de ;b

we likeeeeeee ( y )

känns inte som om jag hade så mkt mer & säga här faktiskt,

take care ..

Av Belinda Möller Sudders - 19 september 2009 16:21

kvällen igår var kul =)
hade ju mina flickor md mig så då funkar de alltid ..

vaknade vid tolv idag, men gick nog inte upp fören halv ett.

sitter hos pappa & glor just nu, ska snart äta lite.

sen åker jag till matilda & hannah, får väl se vad vi hittar på tonight.
& ni andra får väl också ha de så kul ikväll !! ; ))

Av Belinda Möller Sudders - 18 september 2009 18:55

sitter hos matilda nu, hannah montana är också här ..

 matilda sitter vid den andra datorn & jag här,

hannah & mikaela sitter vid tv:n ..

de är vi som är nördarna. ; ))

matilda fixade naglarna på mig förut med, blev super fint =)
precis ätit & gjort oss iordning lite nu md, så nu äre börja pimpla som gäller ( y )
nehe, här kan man inte bara sitta, måste ju hinna platta håret md,

& ringa pytte :D
 " PUSSSSS DÅ MATILDA " :D

Av Belinda Möller Sudders - 12 september 2009 17:56

kom precis tillbaka efter en till dag på stan ; ))
hittade en del kläder och så, mycket nöjd =)
maten va inte alls god på stan, antingen lagar vi egen mat ikväll
lr så kör vi på ngt lyx o orkar vi inte de så får de bli mcdonalds ;D
( jag hoppas macke är avundsjuk ;b )
om man kanske skulle ta en powernap, skulle inte alls sitta fel.
så får de helt enkelt bli!
<3 

Av Belinda Möller Sudders - 12 september 2009 11:52

  vi somnade inte fören två igår & då va vi trötta ; ))

vaknade runt tio idag & va hur täppt som helst, så va tvungen att gå upp.

sen kunde varken jag lr hannah somna om, så gick upp & gjorde lite frukost.

nu snart ska vi duscha, sen blir de göra oss iordning lite. 

sen blir de stan hela dagen idag & hoppas på att jag hittar alla kläder jag vill ha! ;D

ikväll kanske de blir ut en sväng, antagligen ;D vi är sugna på´t! 

får väl helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda!

<3

Av Belinda Möller Sudders - 12 september 2009 00:26

kom precis hem efter att varit nere på stan & kollat lite,

en hel del partyfolk ute & gissa om man blev sugen på fest?

så tkr vi kör på´t imorgon ;D

tur hannah hittade en liten vän från stan som kanske hänger på ut imorgon ;D

vi funderar starkt på ett bad nu innan man somnar, skulle sitta fint ; ))

börjar bli lite trötta nu efter att ha varit uppe sen halv sex imorse & åkt tåg & gått runt på stan..

nehe, sova snart kanske ? :D

Av Belinda Möller Sudders - 11 september 2009 18:47

  precis varit nere på stan & inhandlat dom kläderna jag tjatat om :)

imorgon får de bli mer shopping ;D

tänkte vara lite snäll mot min mamma & köpa henne en mysig kofta bara för att hon är världens bästa ;D

snutthannah montana ligger här i soffan & läser sin bok ; ))

haha, ja de är ju tur att ngn har ett liv =)

tänkte göra oss iordning lite mer snart, för att sedan gå ut & ta en cider & vad de nu kan bli ;D

måste vila upp både fötter & ben innan, enbart för att hannah & jag valde att gå i pumps förut & kan lova att jag aldrig mer gör om de, nästan så jag funderar på att slänga skorna, ja så ont har vi! :)

nehe, kanske en dusch & lite ;D 


Ovido - Quiz & Flashcards