Alla inlägg under oktober 2010

Av Belinda Möller Sudders - 25 oktober 2010 09:28

lite 2010

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

     <3     

Av Belinda Möller Sudders - 25 oktober 2010 09:11

morsning korsning!

vaknade tidigt idag, & kände mig pigg.

så gick upp & fixade lite.

 

Sitter just nu här, ska snart ner till mammas jobb tänkte jag & hämta lite stuff ;)

senare idag blir det plugg & åter plugg ;D

imorgon är en STOR dag faktiskt.  

 

jaha, & vad händer resten av veckan?

ja, bra fråga! :)

det är nog sånt som får tänkas på ;p

 

Jag har ju inte allt för mkt att skriva idag faktiskt,

får nog återkomma med mer update senare.

 

ha det fint sålänge i det kalla vädret :(

usch, vill inte ha mer snö.

åka utomlands nu skulle ju inte sitta helt fel..

 

PUSS :*

 

  

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 24 oktober 2010 17:51

& det är söndag, vilket känns tråkigt!

 

helgen har varit lugn faktiskt, :)

i fredags blev de en kväll med mamma, älsk kom också så sov vi där.

I lördags tog jag & mamma en dag tsm, blev simning & bastu, vilket var riktigt skönt. :)    

 

& idag, söndag har vi bara varit ute vid huset en sväng & fixat med bilen,

blev ju bra!

 

känner också att det inte är långt kvar till jul, haha :)

borde nog inte tänka så mkt på det, då jag har mkt annat att tänka på.

Flyttar ju nästan vecka, veckan efter de flyttar också mamma,

så det är mkt just nu! :) men så ska de ju va ibland med,

 

jaja, ikväll blir det inte mkt.

alexander ligger på soffan & sover, & jag sitter här och glor.

ska ta mig en promenad snart tänkte jag, blir lätt rastlös & här kan man ju inte bara sitta hela kvällen!

 

allvarligt, nu drar jag! :p

PUSS!   

 

   

Av Belinda Möller Sudders - 13 oktober 2010 20:47

My sunshine!  

  

Av Belinda Möller Sudders - 10 oktober 2010 15:36

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. Bloggtorka? ;)

sitter ute hos mamma & myser, har ätit god mat och kelat med katten!

 

Blev ikea i kalmar igår, vilket slutade med att vi fick med oss en hel del hem,

& jag klagar inte ;D

 

Blir en lugn kväll ikväll, ska snart köra in mig & mamma till stan,

senare blir det ut till huset för att tvätta lite bil! :) haha, otroligt underhållande.

 

Haha, och som sagt eftersom att jag, jossan & malin bestämt oss för att simma "hör & häpna" två dagar i veckan så tkr jag att vi borde ta tag i det nu.

haha, blev lix bara 1 gång förra veckan. Fast iofs får man skylla lite på att badhuset har en del dåliga tider när det gäller simskolan för barn!

det krockar lite med då vi hade tänkt att simma =/ jaja,

 

jamen det va nog vad jag hade att säga, :p

 

planerna lutar åt att jag gärna vill följa med syster upp till hennes boende i Umeå när hon åker tillbaka dit i jul & stanna ett tag, bara för att det kan vara en liten kul grej :)

lite små planer på att åka till släkten i England snart med! :)

jaja, det får diskuteras längre fram!

 

PUSSSS :*

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards