Alla inlägg under augusti 2009

Av Belinda Möller Sudders - 13 augusti 2009 22:01

här va länge sen jag va ser jag!

så vet inte om de blir långt lr kort inlägg,

men ska försöka sammanfatta mig kort!

har hänt rätt mkt sen sist,

jimpan, jag, kim & malin planerar våran utomlandsresa som blir i oktober för fullt nu. hannah va nog även på tror & hoppas jag! :D

& hannah montana & jag spenderar våra dagar mest i vena hos micke nu,

med folket. kan va rätt händelserika dom där! :)

& imorgon impulsåker jag & hannah till hennes sysslingar på öland.

ska bli skönt att komma iväg över helgen! :)

sen ska jag mysa ner mig på söndagkväll md mallan & hannah & våran trogna vän godispåsen! :)

& får även be min mallan att färga mitt hår nu dom följande dagarna.

& igår spenderade jag min dag hos micke, & för att senare sitta i en bil med hannah resten av kvällen, blev storebro-vena-pelarne-vena-storebro-vimmerby-storebro. ont i röven, svar ja!!

& idag åkte jag till nyköping för att lämna syster & sebbe på flygplatsen för att dom ska åka iväg ngr dagar! :)

& jag blev himla pepp på våran utomlandsresa när jag stod inne på flygplatsen! men den närmar sig nu! :)

nehe nu ska jag ringa min babe, sen ska jag sova!

puss & godnatt! = ))

Ovido - Quiz & Flashcards