Alla inlägg under april 2009

Av Belinda Möller Sudders - 30 april 2009 21:58

mallan, ewa, mia & jossan.

det allra bästa, jag lovar..

går inte hitta ngr bättre än dom.

så jävla glad över att ni kom in i mitt liv,

jag älskar er tjejer!! <3


trött på fooooooolk!!

Av Belinda Möller Sudders - 30 april 2009 13:25

vilket innebär att de är valborg,

vaknade av att mallan väckte mig vid sju,

kim ringde & väckte oss.

jag ville inget hellre än att ligga kvar i sängen..

men hade tyvärr inget val.

så pallrade vi oss till jimmy, legat & kollat två filmer nu..

wätt slappt.

mallan & jag skulle käka bullar, men hon smarthuvvet la ut dom i solen,

när hon skulle hämta dom så hade fåglarna ätit upp dom=)

fick ett gott skratt iaf!

ikv äre feest! & de ser vi brudar framemot.

jag är inte jätte pepp idag, vet inte varför.

men jag blir nog det sen får vi hoppas,

om inte annat får folket peppa till mig.

sen blire linköping en sväng,

efter de ska mallan, jag & mia till stallet!

nu ska jag ta mig i kragen & göra ngn nytta,

( vilket jag inte gjort sen påsklovet ) skärpning Belinda!!


mallan, mia, ewa, jossan <3 vad skulle jag göra utan er?

ni är bäst <3 ILU!

Av Belinda Möller Sudders - 29 april 2009 18:21

blev skolan idag! :)

& jag kom i tid, grattis belinda!

sen blev de träffa, mia, ewa, jossan & mallan! ;D

dom satt så snällt & väntade på mig!

nu är vi hos jimmy, mia tyckte vi skulle dricka ikv.

så ja de blev de,

solade förut med, & jag fick massage av jossan! (y)

nu ska vi tydligen fixa med poolen så vi kan bada imorgon,

de ser vi fram emot!

wätt gött ju! =)

nä jag ska väl hjälpa dom lite nu! :D

annars kommer väl ewa & sliter med mig ;D

hahahaha!


B- vi ska ju kolla in stugan med, sova med ju, det tkr ewa om, hon ska ju sova i sängen.

E- nej förfan, jag sover hellre ute..

M- äru dum i huvudet lr? vi ska ju se om det spökar.

 fyfan dom är för härliga alltså,


Mina bääästa!

ewa, mia, jossan, mallan <3<3<3333

Av Belinda Möller Sudders - 28 april 2009 09:21

ja de va ju lustigt att jag lyckades försova mig idag med! ;D

gutt ju belinda (y)

blir att åka in senare idag med då! ^^

jag vet inte hur jag ska göra för att lyckas vakna i tid på mornarna,

har aldrig varit såhär innan, spelar ingen roll om jag går & lägger mig riktigt tidigt heller, vaknar fan inte! :S

nej nu ska jag nog se film & sova lite,

sen ringa jossan med & se vad hon, mia & ewa gör ;D

kanske blir att mallan & jag hälsar på dom en sväng för att senare kanske få med dom till jimmy för lite myys! ^^

nehe, nu ska jag dra mig!

Av Belinda Möller Sudders - 28 april 2009 00:19

vaknade vid halv tio imorse,

de e ju lustigt att jag inte vaknar av min väckarklocka längre!

de e ju alltid ngn liten bulle som stänger av min klocka & glömmer bort att gå upp. så var inte i skolan fören elva idag! :)

sen blev de hem till mallan & stallet, saknar min snutt väldigt mkt.

tkr att hon kan komma hem NU! <3

sen blev de in till stan igen & följa med mallan på hennes dansträning.

nu blire nog sängen, skolan imorgon..

finns en liten bulle som värmer upp sängen åt mig :)

ska nog springa dit nu & lägga mig & hoppas på att jag vaknar som jag ska imorgon på morgonen utan att klockan är mer än vad den borde vara :D

haha, nä fyfan!

på onsdag blire bad, grill & film @ jimmys place med ewa, mia, jossan & mallan. det gillas väldigt mkt! <3


godnatt..

Av Belinda Möller Sudders - 26 april 2009 23:27

här var det väldig dålig uppdatering!

får bli ändring på de, fast känner inte som om jag haft tid att sitta här & skriva om mitt liv riktigt..

nae, men det har hänt rätt mkt sen sist jag skrev..

nästan så mkt att jag inte vet vart jag ska börja riktigt.

mitt lov var helt perfekt, kunde inte blivit mkt bättre =)

helgen var också helt perfekt!

blev födelsedagsfest hos jimmy i Lördags vilket var lyckat!

ewa lyckades få med mig till metro en sväng med, var inte planerat att åka dit.

fick även med mig mallan, jimmy & matilda.

så åkte med robert dit, väl där nere sög de, ( vilket de alltid gör )

så vi drog hem efter ngn timme!

nicklas körde hem oss, jimmy ringde & ville vi skulle komma för alla dragit.

när man väl kommer tillbaka vare helt tjockt med folk i huset.

så alla fortsatte festa till typ fyra, jag orkade inte mer så överlät de till resten av folket! ;b

snart äre valborg med, & nästan bara 1 vecka kvar tills jag blir 18.

får hoppas på Gävle med brudarna då! :D

nej nu ska jag nog ta min svullna näsa & gå o lägga mig..( känner att den där smällen börjar kännas av nu ) haha, lyckat Belinda (y)

godnatt gott folk :D 

Av Belinda Möller Sudders - 15 april 2009 11:24

vaknade vid halv sju imorse,

men somnade om och vaknade runt tio sen :)

jossan, jag & mallan har typ bara legat & kollat tv hela morgonen.

somnade inte fören typ 3 igårkväll.

men igår var riktigt kul, har inte haft så kul på länge :)

(även att jag alltid lyckas göra mig osams med typ hälften av världen)

mallan var helt otrolig, hon lyckades ramla i en hink med ruttna äpplen,

elda upp sitt eget öga, & sen få en soffa över sig ;D

bra gjort, de e nog få som lyckas med det på en & samma kväll.

men ikv är vi på´t igen! ;D

får se hur det går, nae men vafan..

snart blir det stallet iaf,

jahanehe, ska nog hoppa på mallan & jossan nu! ;D


puuussssh!

Av Belinda Möller Sudders - 13 april 2009 16:23

javisst vetni!

vaknade vid tio idag, sovit som en jävla stock!:)

malin har tydligen sprungit flera ggr inatt & hämtat vatten

men jag har inte vaknat en ända gång ;)

blev stallet idag, min polle var busig & smet idag med.

tre olika hagar har hon varit inne i nu! ;D

haha, hon e för söt.

sen blev de hem till mallan, duscha & lite.

nu sitter jag & mallan hos jimmy igen,

kim, jimmy, jossan & samuel fixar med jimmys baslåda!

blir nog bra tror jag, låter som fan iaf ända in hit.

imorgon blire stallet igen & sen får vi väl se vad som händer & fötter.

nä ska gå ut till mallan & kim nu och se vad dom gör dom små grisarna!


puss & tack för mej! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards