Alla inlägg under juni 2009

Av Belinda Möller Sudders - 29 juni 2009 23:17

här va de länge sen jag skrev tror jag..
men midsommar & allt va jätte bra, kunde inte blivit bättre =)
solat så mkt de bara gått dom här varma dagarna,

& bränt mig har jag också gjort, men de e bra nu!
imorgon skulle vi brudar åkt till västervik & solat & badat,

men de blir inte riktigt så längre, får bli vid ewa & mias sjö ist..

& på kvällen blir vi ett par stycken som ska grilla & dricka lite ;D

blir nog kanon, sen kmr nog gull & sover här maybe.

saknar honom! :*

nehe, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon,

ewa kommer redan runt nio!

pusstja!

Av Belinda Möller Sudders - 19 juni 2009 14:00

nu drar jag till västervik för att fira midsommar i kim & jimmys stuga ;D

kommer hem när dom tillåter att åka hem :D

helt gaaalet, glad midsommar alla.

fast på söndag hade jag tänkt myyyysa ner mig med gull & en film ;D

för att sedan soova länge eftersom han har sovmorgon hela vecka..

de gilllar jag sååååhär mkt! (Y)

PUUUUSSS <3

älskar mina tjejer, dom är de bäästa. =) -v-

Av Belinda Möller Sudders - 16 juni 2009 18:25

& idag var de tisdag..

åkte till gull runt sju igårkväll,

han sov när jag kom, så roade mig med att väcka han! :)

kan lova att han inte blev allt för glad, han ville sova mer ju! ;D

fast han gick upp till slut,

åkte till skogen runt elva, ni vet hans intresse är ju att jaga, så jag ställde upp & följde med! =)

han trodde nog inte jag kunde vara tyst & sitta stilla, men jag va så duktig.

vid halv ett åkte vi hem för att han skulle orka upp till jobbet idag på morgonen. men vi lyckades försova oss en timme ;D

han va ju inte jätte glad när han vaknade, jag skrattade & han va stressad ;D

somnade när jag kom hem..

ikväll vet jag inte vad de blir, imorgon blir de iaf malin & ewa. <33

saknar gull juh.. <3

Av Belinda Möller Sudders - 13 juni 2009 23:32

syster fyllde 20 igår, vilket resulterade en lyckad fest från hennes sida :D

var & hälsade på en snabbis & tog mig ett snack med sofia! :)

runt tolv gick jag hem för att sova, då jag lagt mig i sängen fick jag sms från gull då han sa att han skulle komma & sova hos mig =)
så jag gick & satte på en film för att hålla mig vaken ;D

fast han instämde & sa att han kunde väcka mig om jag somnade,
men jag va inte trött & runt två kom syster & hennes pojkvän hem kanonfulla ;D åh vad jag skrattade ;D
fick för mig att jag skulle raka sebastians hår,

efter halva håret la rakapparaten av ;D

fick mig ett gottskratt.

runt tre kom gull & han fick sig också ett gott skratt..

satt uppe till fyra & pratade, då jag kände att de va dags för sängen för mig del =)


klockan ringde vid nio imorse, då var gull & jag lagom trötta..

men han  va gullig & körde mig till jobbet ! :D
& när jag kom hem somnade jag som en stock.
& nu blir de snart sängen för mig del,

tråkigt & sova utan gull, saknar honom..
men han ska faktiskt upp & jobba tidigt imorgon så jag förstår honom om han har somnat nu! ;D  hihi .

nehe nu ska jag också sova, imorgon blire nog mallan..
saknar mina bruuuudar :O <33

Av Belinda Möller Sudders - 11 juni 2009 17:01

& nu var de sommarlov,

de kändes som att de behövdes :D

så himla skönt! :D

& nästa år tar vi studenten, känns helt lustigt!

igår blev en lyckad kväll :D

mallan, jag, ewa, mia & elise satt hos jimpan först & drack lite ;D

vi skulle till lizette, men de regnade så jag tyckte vi kunde dricka lite innan vi gick :D

blev singstar & lite sånt hos lizette ;D

blev källängen runt elva! ;D

jag hade huvudvärk hela kvällen, :O

jag minns inte riktigt vad klockan var när gull hämtade mig,

men vi åkte iaf hem till mig & sov =)
tack alla som gjorde min kväll! ;D


& jag lyckas alltid bli osams md ngn!!
men den här gången var de faktiskt inte mitt fel,

så ja. -.-


nehe, nu ska jag se vad gull gör & be han komma hit igen;D

tråkigt utan han nu när han åkte! ;D 

saknar mina brudar med, =) dom är de bästa <333 

Av Belinda Möller Sudders - 7 juni 2009 20:13

& så var helgen över..

den gick rätt fort faktiskt!

inte hänt allt för mkt i helgen faktiskt,

i fredags blev de student för daniella så var där & träffade släkten & de,

senare på kvällen blev de fest med mina brudar, riktigt lyckad kväll vill jag lova! :D
Lördag blev de student för min kusin i eksjö,

var rätt mest trött då, men de va trevligt iaf!:)

fick se en film sen vi var små, herregud! :D

länge sen man skrattade så mkt..

& idag söndag, har absolut inte hänt ett piss idag.

saknar mina flickor.<3

ikväll blir de lugnt, gull kanske skulle komma sen så vi kan se film & somna till den! :D de låter rätt mys faktiskt! =)

nehe, nu ska jag nog gå & duscha.

sommarlov om 3 dagar, yeeeeeeey! :D

pussstja! 

Av Belinda Möller Sudders - 4 juni 2009 10:37

idag känner jag mig mkt bättre.

men min hosta verkar inte vilja försvinna, så jag får fortsätta äta min äckliga hostmedicin. bläh!
nu ska jag snart in till stan & träffa malin,

& självklart mia, ewa & jossan<3

har saknat ihjäl mig efter dom,

det absolut bästa i mitt liv, ni är guldvärda <33

pappa åker om ca 1 timme & de kommer ju egentligen bli rätt tomt utan honom nu. men han kommer ju tillbaka!

blir stallet en sväng sen med, & sen kommer mina flickor till mig..<3

& gull har också såklart lovat att komma till mig i helgen, så vi kan kolla film & bara ha de mys, har saknat honom endel! ;D

& snaaaart äre hultsfredfestivalen också,de kommer bli great!! :D

nehe, nu ska jag nog gå & göra mig iordning lite.

pussstjaaa!  

Av Belinda Möller Sudders - 3 juni 2009 20:15

& så var de onsdag..

legat hemma hela dagen, rätt tråkigt.

men vill ju bli frisk ngn gång iaf..

tänkte kanske dra mig till stan imorgon iaf,

har ju rätt mkt att reda ut nu med tanke på de jag fick reda på idag.

rätt starkt jobbat av oss ( y ) nä fyfan.. nu fick man ännu mer att tänka på & reda ut. =/

var uppe hos pappa förut & fixade lite,

så imorgon äre vi flickor som har huset i ca två veckor.

& snart får ju ta hem dom tre små kattungarna till stallet också,

så söta så! =)

& i helgen blire troligtvis fest, om min ork tillåter.

vill inte vara sjuk längre, de är ju hur segt som helst..

får ju inte för mkt gjort heller..

nehe nu ska jag nog ringa gull & se om han inte kan göra mig på bättre humör. :) <3


saknar mina tjejer jätte mkt, men imorgon får jag träffa dom igen! <33


Ovido - Quiz & Flashcards