Alla inlägg under oktober 2009

Av Belinda Möller Sudders - 27 oktober 2009 23:15

känner för att uppdatera mig lite här ..

igår blev de heldag md hannah, på kvällen kom min pojk hem, & han va så duktig & lagade mat till oss.

visst de kanske jag kunde ha gjort eftersom jag ändå va hemma, men erkänner att han är mkt bättre än mig på de, så jag lät han göra de ;D (y)

idag åkte jag, hannah, hennes lillasyster & hennes mamma till västervik för lite shopping, fick md mig lite hem.

innan hemfärden åkte vi till hannahs sysslingar & fikade, dom är så gulliga! =)

ligger i sängen nu med datorn, skönt de med! & så saknar jag gull..

imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, hoppas på en dag md mina flickor, <3

 

nu är de inte långt kvar tills vi åker till norge, två veckor! saknar miiiin syster <3<3

Av Belinda Möller Sudders - 26 oktober 2009 14:12

sitter hos hannah montana nu, hon fixar lite med sin tavla ..

vi ska snart in till stan & fixa lite fina tavlor i min pojkes lägenhet..

måste upp lite saker på väggarna, så blir han glad när han kommer hem i helgen! =)

fast får hoppas han kommer hem nu ngn dag i veckan..

& idag hände en jätte bra grej, jag kan ha varit världens lyckligaste tjej!

& jag vet att hannah va minst lika glad för min skull ;D

nehe, nu tror jag vi ska åka här snart, så vi kommer iväg ngn gång.

skulle visst fixa ngn sladd till tv:n/datorn åt min kära pojk med.

här ska de bli stoor bild på datorn genom tv:n lr ngt.

ajah, tjiiing!!

Av Belinda Möller Sudders - 23 oktober 2009 11:35

fick lite sovmorgon idag eftersom jag inte gick upp fören halv åtta ;p riktigt skönt!

vaknade knappt av att alexander åkte till jobbet,

blev skolan & skriva klart historian & sen fick vi sluta, så slutade kvart i tio..

hannah & jag åt en god frukost tsm efter de,

sitter hos alle nu & kollar film, hannah ligger o kollar på solsting lr ngt va den nu heter,

himla rolig iaf, jag brukar inte tycka om komedier annars, men idag är jag på´t..

nu är de äntligen lov i en vecka, ska bli skönt.

ska väl spendera den veckan md mina flickor o min man! ;)

nehe, funderar på att sova lite kanske, skulle va skönt.

måste hem till mamma lite sen med, länge sen jag va där nu!

take caaare. ; ))

Av Belinda Möller Sudders - 11 oktober 2009 19:06

helgen har jag tillbringat min tid med min pojkvän :) 

har saknat tjejerna med såklart, men dom får jag träffa imorgon ! :)

i fredags kollade jag & alle film hela kvällen, båda somnade till filmen såklart..

& i lördags hjälpte vi ted md husvagnen, & sen mys framför en film. 

slutade såklart med att båda somnade i soffan då med! ;D

& idag har vi inte gjort mkt, jag har nördat beck filmerna medans min älskling städade hela lägenheten, 

lr visst, jag dammsög faktiskt  ; )) 
& nu blir de nog inte mkt mer ikv, hannah skulle ringa om en stund så hon får väl roa mig:)

men ska nog gå & ringa matilda & se vad hon har för sig också ^^

jaha nehe gott folk, take caaare! :´)   

Ovido - Quiz & Flashcards