Alla inlägg under maj 2009

Av Belinda Möller Sudders - 28 maj 2009 11:31

sitter här med hannahbajsen & pluggar på lite samhäll..

har nämligen prov i det sen, & jag har öppnat boken en gång igår.

duktigt Belinda,

kom på det vid elva igårkväll när linus började prata om prov,

så blev att kolla igenom de en gång..

får se hur det går sen..

imorgon ska jag & mina bästa brudar till vvik & handla kläder som aldrig förr..

ska bli skönt med lite nytt i garderoben :D

& på kvällen vankas grill & fest! (y)

får hoppas på att träffa gull med ju ;D

jahanehe, nu ska jag nog dra mig & se om det finns ngt kul att göra..

puss från hannah & belinda :D

Av Belinda Möller Sudders - 25 maj 2009 19:47

mina senaste dagar har inte kunnat bli bättre.

blev att vara ute & grilla o mys hos ewa & mia i lördags :)

riktigt jävla kul kväll vill jag lova,

åkte hem till gull runt tre & vaknade vid tre dagen efter :)

allt känns helt perfekt just nu! :D
ewa, mia, malin, jossan <333


sen finns de en person som stått mig väldigt nära,

som jag nu sagt upp kontakten med..

folk förändras med tiden tyvärr..

& då kändes de helt lönlöst att ens försöka.

men jag tror jag ska klara mig iaf (y)

så nu ska de bli bättring & jag ska sluta vara så svinig.


idag var vi i västervik med psykologigruppen på museum,

det funkade, men trodde de skulle vara roligare,

men allt blir inte som man tänkt sig.

pappa fyllde år idag med, så var ute & åt god mat & sånt!

& på torsdag åker dom till england,

så de betyder 2 veckor själv i huset! =)

mina flickor får helt enkelt flytta in & sen får väl gull komma hit & sova md mig ngn dag med tkr jag! :) (y)

jahanehe, nu ska jag skriva klart lite skolarbeten! 

Av Belinda Möller Sudders - 21 maj 2009 17:30

rätt händelserik kväll igår =)

blev stan med mina brudar först,

sen blev de lite strul hit & dit, men de löste sig.

så åkte till örs senare! :)

träffade gull där, sen åkte jag tillbaka till stan.

ganska mkt minnesluckor iaf! =/

sen kom gull till stan med,

så då åkte vi hem till mig & sov.

vaknade av att hans mobil ringde hela jävla natten,

tillslut stängde jag av den ;)

vaknade runt halv tolv idag,

& då mådde jag som jag förtjänade =/

ingen orkade gå upp.

så vid två var vi uppe ur sängen! :)

fint väder & så med ^^


snart blire de att åka till stan för att träffa mallan! :)

sugen som fan på att soola nu med, 

så de får nog bli de. :) 

& på lördag äre fest hemma hos ewa & mia! :)

kommer bli riktigt braa dethär :D


jahanehe, nu ska jag nog dra mig! :) 

förövrigt älskar jag mina flickor jätte mkt,

& dessutom åker vi till göteborg om bara 9 dagar! :D<33 

<33

Av Belinda Möller Sudders - 18 maj 2009 23:45

min lördag var helt perfekt.

vaknade bredvid sötnos! :)

vaknade väl runt elva, så vi bestämde oss för att gå ut & sätta oss i solen lite ;D hur skönt som helst, fast sen blev jag trött så jag fick med han & sova lite! :D

runt 3 hämtade mammi mej, blev hem & sova en sväng till.

runt sex kom malin & då åkte vi till hultsfred för att förfesta hos mia & wasse. :D & senare åkte vi långt ut i skogen på fest,

de va riktigt trevligt faktiskt! :D roligt folk & så ^^

mallan & jag åkte hem med kim & jimmy ngn gång under kvällen. har inget minne av vad klockan va, men sen drog jag till stan en sväng.

hämtade mallan senare, hon va go & gla :D haha,

runt fyra fick ja med mig snutt hem för att sova! :D

& vi vaknade rätt tidigt på söndagsmorgonen. mallan ringde & väckte mig runt elva, så blev hem till henne & sova bort hela dagen.

lördagen kunde inte blivit mkt bättre med mina allra bääästa <33


är ensam hemma i helgen ;D

det blir mys & film med mallan, jossan, mia & ewa såklart! :D

& om två veckor åker pappa till england & de betyder att jag har huset för mig själv i två veckor :D

de blir nog så att mina flickor flyttar in kan ja tänka mig! :D <33

Av Belinda Möller Sudders - 15 maj 2009 10:45

idag var vi lediga :D

lr hade alla lektioner inställda.

känns rätt värt faktiskt!

så mallan & jag har kollat på film,

sen blev de våfflor.

& nu städar mallan,

men jag ska säga att de va jag som gjorde de! :D

jimmy skulle snart komma förbi en sväng md & ta en cigg, ^^

& så tkr jag klockan kan bli fyyra med så jag får träffa söötsnutten!  

imorgon är det lördag & de kommer bli helt jävla perfekt :D

först hos mia & wasse, sen vidare på fääst!

& allt är så jäävla bra just nu! :D åååh (y)


finns folk till allt förövrigt :D & de e ju också rätt väärt ju, =)

jag triiivs bra iaf, & om nästan bara 3 veckor drar vi brudar till göteborg över en hel helg :D Liseberg & bara mys i lägenheten! :D <33


mina tjejer är så bra, så glad att jag har er!

tänker aldrig byta bort er mot ngt ;D

BIIG LOOVE<333

Av Belinda Möller Sudders - 10 maj 2009 15:03

festen igår var riktigt lyckad! :)

mkt trevligt folk & så, & alla va på´t tills klockan 5 imorse :)

sen skulle jag försöka sova lite, men gick inte såbra eftersom witta kom & väckte mig & tyckte jag skulle vara vaken.

så vi roade oss med att blåsa såpbubblor på matilda & jim som deckat ;D

haha, fyfan! ewa sov på golvet i hallen, jim i en fotölj & malin & kim i sängen ^^

så ja, varit vaken sen igår & lär väl va de ett tag till..

tror jag skulle behöva sova lite. huvudvärken börjar ta över nu!

min födelsedag kunde inte ha varit mycket bättre alls, & inte min söndag heller ;D tssh (a)

nä nu ska malin & jag snart dra oss härifrån & göra lite nytta..

sen blire hem & sova som aldrig förr. :D <3

Av Belinda Möller Sudders - 9 maj 2009 15:42

& idag är jag 18 år! :D

känns riktigt gött faktiskt!
fått massa kul idag,

festivalbiljett, pengar, presentkort, krämer & sånt som behövs! :D

& snart äre tatuering med! :D ååh :D

ikväll blir det fest med mina bästa, synd bara att inte mia kunde va med,

men får hoppas hon kommer sen! ^^

igår blev de fest också eftersom inte mia kunde vara med idag,

kan lova att jag varken var nykter lr pigg när jag vaknade idag på morgonen.

& eftersom min släkt skulle komma så fick jag tvinga mig att försöka sova lite till eftersom jag inte var ett dugg trött!

så ah idag mår man ju som man förtjänar..

men blir fest ikv med iaf, tror jag ska ta de lite lugnt ikv!:)

ajah nu ska jag nog gå & kolla vad som finns i resten av paketen! ;D


ni är så jävla bra! :) <3 & ni vet vilka ni är..  

Av Belinda Möller Sudders - 3 maj 2009 12:54

inte uppdaterat ngt i helgen.

men de kommer nu!

i torsdag vare som sagt valborg,

satt hos jimmy & drack, sen åkte mia, ewa, jag, & matilda till stan..

väl där försvann matilda & ewa..

så jag mia & paulina drog till örs. =)

träffade fillan där! :D

sen kom gull & då åkte vi hem till han & sov..


Fredag: vaknade först vid halv elva av att han gick upp,

sen kom han & väckte mig vid tre igen, ( fattar inte hur jag kunnat sova så länge ) sen skjutsade han mig till jimmy, där väntade festfolket! :)

så det blev fest igen, sen blev de pizza på stan.


Lördag: blev fest hos jimmy igen, hmm!

moa kom även & höll oss sällskap, inte sett henne på as länge, hur kul som helst att hon va med!:D

sen runt ett körde vi henne till frödinge! =)


som sagt, min helg har varit riktigt bra! :D

med mina bästa som vanligt, nu är även poolen fylld med,

så imorgon ska vi baaada! :D


nä nu ska jag ta med mig mallan ut & så,

sen blire stallet! sen sova som aldrig förr vill jag lova. =)

bara 6 lr 7 dagar kvar tills jag fyller år med, :D


<333333

Ovido - Quiz & Flashcards