Alla inlägg under april 2010

Av Belinda Möller Sudders - 28 april 2010 14:09

känner att de va LÄNGE sen jag skrev här nu ;p

men händer mkt i mitt liv just nu som jag inte vill dela med mig av ;)

neheni så mkt är de faktiskt inte,

men har inte känt för att ens logga in här, lr har nog mer glömt bort de.

 

jaja, valborg i helgen iaf & jag skippar festen.

jag & älsk åker till sommarstugan & myser hela helgen ist,

ska bli skönt att bara ta de lugnt faktiskt :)

 

skolan går fort nu & de är inte långt kvar till student,

som jag längtar!

snart bal med ju, =)

 

har inte så jätte mkt mer & säga,

ska kila nu för mallan kommer när som, ^^

 

puss<3

Av Belinda Möller Sudders - 10 april 2010 12:00

& så va man hemma efter en vecka i England :)

den va helt toppen bra, & jag ville inte åka hem!!

men vi hade tänkt åka tillbaka vid jul igen jag & älsk.


kan inte skriva allt vi gjorde för de va rätt mkt,

men fick iaf träffa faster/kusinera/farfar & även lite sysslingar man inte sett på år & dar verkligen!

så de va kuul! :)


kan ju säga att de blev shopping varje dag,

varken jag eller alle kom hem utan en kasse när vi varit uppe i London eller Romford :) men mkt fint fanns de,

tillslut va de så mkt inhandlande kläder att lite försvann när jag skulle packa min väska. va verkligen kläder över hela golvet, jag har fortfarande inte hittat det som försvann :/ jaja, de är inte hela världen!


& farfar kan man aldrig sluta skratta åt, han är för jävla rolig. ;)

han föstår inte varför de finns farthinder på vägarna för de stoppar ju bara ner trafiken & känns när man kör över dom. haha, de är ju de som är meningen.

men han kör istället över dom jätte fort & då känns de inte.

herregud, vi hade ont i magen varje gång vi åkte bil med honom! :)

var de ngn som tutade & han körde fel & gjorde usväng där man inte fick, så skyllde han bara på att han får köra precis vart han vill! :D

haha, den där gubben alltså! :D:D


nu är vi hemma somsagt & alle började jobba redan första dagen efter att vi kommit hem & fick gå upp redan vid fyra på morgonen. jag låg & drog mig till halv nio ungefär! :) efter de träffade jag mallan en sväng! :)


igår blev de mallan igen, vi gjorde allt & ingenting faktiskt! ;)

efter de blev de Hulstfred med alle.

hämtade wii:et gjorde vi med så vi nördade hela kvällen :)


sitter hos min mami just nu, har städat garderoben & lite sånt. =)<3

nu snart kommer mallan hit, så får vi se vad vi hittar på! :)

skaaa spela wii ikväll iaf, haha :)


naehe, nu ska jag nog käka lite tänkte jag!

fy bubblan va mkt jag käkat i England, finns så mkt gott & hos farfar är de alltid välfyllt med massa saker som man inte borde äta egentligen.

men jag klagar inte, ;)


jaja, puuuss ..


( bilder sen englandsresan kommer upp här senare när alle fixat in dom på datorn! )


Ovido - Quiz & Flashcards