Alla inlägg under juni 2011

Av Belinda Möller Sudders - 30 juni 2011 22:13

hah, ibland blir en del människor bara för mycket..

i fortsättningen slår jag dövörat till & kör mitt race!  det får man göra ibland..


Midsommar spenderades i Göteborg med alle, vi tog det mest lugnt.

Var på Liseberg en sväng, shoppade en sväng & tog ikea en sväng ;)

tack ännu en gång för lånet av lägenheten Anders :)


Jobbar annars på om veckorna, & tycker att det funkar bra med magen.

Men visst får jag träningsvärk, men det är ju bara posivivt.

& vågen visade även 1 kilo mer igår, hoppas det kan visa uppåt fler ggr :)

Har fått hem en hel del med näringsdrycker, men kan nu även beställa fler via telefon när jag behöver! det är rättt fint!


Imorgon väntas jobb & sen lite tatuering på det ! gillagilla!


Hoppas ni andra har/haft en bra dag! :)


puss&godnatt!

Av Belinda Möller Sudders - 20 juni 2011 22:26

Ja, det är lätt hänt att jag går runt & kollar på folk & tänker.. "åh, vad jag också skulle vilja vara frisk som hon/han.."

Men det slog mig nu, att jag faktiskt inte blir friskare av att tänka så, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen & lära mig leva ett så bra liv som möjligt!


Men att man kan bli glad av så lite som att inte behöva vakna med ett sjuhelvetes magont. För det mina vänner, det är inte kul!


Imorgon väntas det jobb igen. Idag har jag varit ledig så har tillbringat min dag med lite vänner & äter alldeles för mkt glass & kakor, herregud så mätt jag är!

Men ibland får man väl unna sig det?! ;)


Johan Falk går på tv:n nu, det är rätt bra! Men har redan sett det avsnittet & egentligen borde jag sova eftersom jag vet hur morgontrött jag är..

Det är nog lika bra att jag lägger mig i sängen snart! :)


Hoppas ni haft en bra dag :) Pusss :*

Av Belinda Möller Sudders - 15 juni 2011 22:02

Känner lite för att skriva av mig..

Var himla länge sen, & det är mkt tankar som far i mitt huvud just nu.

Allt ifrån min mage & mkt därtill!


Magen är bra & jag kämpar på.

Men ibland kommer vissa bakslag också, men det måste de ju också annars lär man sig inte att livet ibland kan vara jobbigt också!

Har iaf börjat trappa ner på min medicin så nu äter jag en kortison om dagen ist för 3.

Än så länge går det bra, hade lite ont i magen imorse men tog en panodil-brus & sen kändes de bättre. Kan ha varit ngt tillfälligt bara. Men vet att jag längre fram i livet får lära mig att leva med magsmärtor & lära mig hantera dom på bästa sätt. Det finns faktiskt folk som har det värre.

& vad jag tror så kanske alla människor behöver vara med om svåra perioder i livet för att lära sig att uppskatta nästan allt här i livet.


Jag har lärt mig att man inte behöver gnälla över lite huvudvärk. Får jag det, så är jag bara glad över att det inte sitter i magen. & att man inte kan gå runt & hata folk, för livet är för kort för det. Vill folk prata skit om mig eller bara vara allmänt avundsjuka så fine, i dont blame you. Hade de varit förr hade jag blivit rasande & låtit det gå lite för långt, men nu skrattar jag hellre åt det & låter dom hållas. Jag vet att det finns viktigare saker i livet än att snacka skit bakom folks ryggar. Tycker man ngt, så säg persniligen det eller knip käft! Så alla ni där ute som dömer & hänger ut folk från höger till vänster, er ger jag fingret! ;)


Snart är det midsommar & då äre planerat att jag & alle drar till Götet :)

ska bli riktigt myyyys, & skönt att få komma bort från allt för ett litet tag. Sånt behövs också må jag säga! 


Nu ska jag väl krypa ner & läsa nya veckorevyn, alltid lika kul när dom kommer! :)

Ha det fint alla miiina underbara vänner. Puss på er! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards