Alla inlägg under december 2009

Av Belinda Möller Sudders - 27 december 2009 15:31

jaha, då var julen över. men min jul har varit toppen mysig.

hoppas eran också varit de! :´)

julafton vaknade jag bredvid min pojk, sen åkte vi till mig.

spenderade dagen först hos mina kusiner, med god julmat och söta julklappar.

efter kalle anka, lr ah vi kollade faktiskt på ( anna anka ) haha, så åkte vi hem till mamma & öppnade ännu mer julklappar & jag är jätte nöjd med alla julklappar jag fick! kan inte ha blivit bättre!!   

efter de blev de blev de hem till alle & mig o mysa =)

fick jätte mkt fint av honom & hans familj.

bland annat armbandet jag önskade mig av alle, så fint så fint! :*

& eftersom jag suttit med mina lösnaglar här hemma nästan varje helg, ( kan inte låta min egna växa ) så fick jag ett presentkort på nagelförlägning också av min pojk, hihi ;) så söt.

 

& på juldagen blev de hem till pappa & äta, även syster & hennes kille va där.

mkt trevligt. & igår va jag även & tatuerade mig, pappa & alle va med som smakråd, blev tre kinatecken på ryggen & jag är mkt mkt nöjd! tack daddi! ;D

känns som att detta inlägg blev långt.

nu ska jag återgå till min film så jag kan se klart den ngn gång & invänta min pojke som snart kommer hem från garaget ;p

myysss ;D


saknar min mammi, även fast jag träffade henne igår. hihi   

& julia, ringer dej sen skrutt! =)

Av Belinda Möller Sudders - 15 december 2009 17:26

Hej alla glada! Snart är de ju jul & allt.

så mysigt ju! :D


idag vaknade jag iaf av att min pojk gick upp vid halv fem,

riktigt segt när han ska upp & jobba så tidigt.

men jag somnade iaf om, & vaknade igen vid halv nio.

vaknade till & låg och väntade på att klockan skulle ringa,

då jag kollar på mobilen & ser att jag redan har börjat,

så antingen ville inte klockan ringa lr så har jag stängt av den i sömnen.   

pallrade mig till skolan & när jag kom dit hade vi alla lektioner inställda,

riktigt skönt! :D

så idag har jag gjort klart lite skolarbeten & kollat film!

imorgon har vi ett prov på morgonen & sen en lektion till om vårat företag, sen slutar vi. det är ju rätt skönt de med, men man vill ju hellre ligga kvar i sängen istället för dagen känns ju rätt onödig med tanke på en lektion! =)

men klart man ska gå på den & lära sig lite, snart jullov ju!:D


nu ska jag inte skriva mer här, ska plugga lite till på historia provet imorgon!

pussss!


A   

Av Belinda Möller Sudders - 10 december 2009 20:26

ojoj, verkligen länge sen jag skrev här..

nästan så att jag hade glömt bort mitt lösenord :S

nehe, idag va sista dagen på praktiken & de känns ju såklart lite tråkigt,

visst vi har mest bara fått packa upp varor & de kanske inte är de roligaste,

men skönt att få komma ifrån skolan iaf en dag i veckan.

nu blire inget mer med de..

iaf så har hannah & jag monterat ihop lite leksaker för småbarn sista timmen,

& ojoj jag erkänner att jag inte klarade att montera ihop en grävare,

haha t.om hannah erkände att de va svårt,

den skulle jag ju gett till pytte, men jag glömde kvar den i västervik.

lite illa sådär, men vafan! ;D haha

imorgon är de lucia i skolan & de ska ju bli mys,

& om två veckor är de julafton :D

& om en vecka kommer syster hem! :D:D:D

om en stund kommer min pojk, då blire mys.

 

saknar mina tjejer väldigt mkt,

glad att jag har er.

hannah, matilda, mikaela! BÄSTA! <3

 

ska pyyysa nu, HAJ! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards