Alla inlägg under februari 2009

Av Belinda Möller Sudders - 28 februari 2009 14:38

varit i stan med hannah idag & hämtat sarah & mallan! :)

sen skulle vi fyra hämta lite smått & gott,

sen hem till storre igen, så nu sitter vi hos hannah!

sarah har precis färgat håret på mig, guldiga slingor.

& mallan blir färgad i huvvet av hannahballe! :)

sen bliiiiire feeest ikväll! :D

ojojoj!

PUSS PÅ KÖTTARNAS NÄSA! ;p

Av Belinda Möller Sudders - 26 februari 2009 19:47

sovmorgon idag på morgonen,

vilken innebar att vi inte började fören tio över tio,

& slutade vid halv två.

ganska så skön dag!:)

kom hem & somnade direkt, vaknade vid fem sen.

prov imorgon med, så är bara att plugga! :O

jag känner absolut inte för att plugga hlr.

fredag imorgon, skönt det iaf.

pusss!


Av Belinda Möller Sudders - 24 februari 2009 11:23

gh för fillan mig & jimmy på dirr! :D


& hannah kom tillbaka till skolan nyss,

det var underligt vad hon var glad idag då :D

ja kanske inte så konstigt eftersom hon införskaffat sig ett körkort idag!

sen blire donken med tjejerna, :D

Av Belinda Möller Sudders - 23 februari 2009 12:02

sitter i skolan just nu :/

inte för kul, fillan & jag ska snart traska upp till matten.

kan bli kul & komma tillbaka dit efter att inte ha varit där på 3 veckor.

en skön promenad väntar oss ;D

slutar fyra så blir att konka med sig fillan hem :p

nääh nu måste jag kila! :)

puuussh!


22:11


känns som om jag inte får allt för mkt vettigt skrivet här,

men dagen har varit skön.

Fillan följde md hem, & jag fixade mig faktiskt en facebook.

lr okej, Felicia fixade den åt mig, ( lite sen kanske tkr ni, men vafan ;b )

sitter med datorn i sängen nu, det lockar ganska mkt att sova :)

gooodnight ^





Av Belinda Möller Sudders - 22 februari 2009 11:28

blev kalmar idag, ikea & så:)

alle köpte det mesta som behövs till lägenheten!

såklart mcdonalds sen med, namnam!

på kvällen blev det eye toy med hans bror, riktigt kul. :D

fortfarande förkyld :/ men ingen feber längre.

& nu är lovet slut med, spenderat den mesta tiden med

min bästa fillan! :)


Av Belinda Möller Sudders - 20 februari 2009 22:56

jaha, & detta är första bloggen jag skapar.

antagligen för jag inte har ngt bättre för mig :)

blev sjuk inatt iaf, feber & himla ont i halsen.

får hoppas jag blir frisk under helgen, tur att min snälla mamma köpt hem massa halstabletter till mig. 

snart kommer iaf min pojke & hämtar mig,

så blir det hem till honom & sova! :)

pussh!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards