Alla inlägg under mars 2011

Av Belinda Möller Sudders - 31 mars 2011 22:43

Gick precis igenom lite inlägg & såg nu att jag skulle ha lagt upp bilder sen alle & jag byggde in kylskåpet.

Så här kommer lite bilder! :)


tänkte lite på mina nära & kära som inte riktigt hunnit se detta! :)


  


  


  


  


tog ju ingen bild hur kylskåpet stod innan men det stod emot väggen som ni ser till höger vid elementet & gardinerna. & där tog det bara så stor plats, nu så är köket betydligt större! :)

Av Belinda Möller Sudders - 31 mars 2011 22:28

Halllå! :)

idag har inte solen velat titta fram, otroligt tråkigt.

men hörde något om att det skulle bli 14+ i helgen, så hopppas hoppas på det! :)


Idag har min mage varit lite lugnare, har iaf fått i mig betydligt mer mat idag än vad jag fick igår. Ibland måste magen få vila ifrån mat, :/

alltså jag gick ju upp 2 kilo här om dagen, men när jag måste vila från maten i 1-2 dagar så går jag ju ner igen, :/ ååh detta gör mig galen!

men det är väl så det kommer vara nu! bara & bita i det sura äpplet & hoppas tider ger med sig! :)


vad som händer i helgen vet jag inte riktigt än, jag ska väl umgås med min mami & lite sånt. Hon ska nämligen jobba på lördag, så det blir inget linköping. Men ska väl ändå ta de lite lugnt med min mage & låta den vila från alla affärer & sånt som man ska gå i då.

Träning är också något jag vill börja med snart, men ska vänta lite till & se hur mage reagerar.. vill verkligen inte få ont. dom dagarna är hemska.

haha, alltså jag bloggar ju mest om min mage nu för tiden, men det är ju det jag handskas med hela dagarna, så det är nog mest det jag kan underhålla er med om att skriva, så om ni inte är intresserade av de så måste jag tyvärr be er sluta läsa mina inlägg :) annars är ni så välkomna att läsa! :)


men jag tror nog inte jag har så mkt mer att säga, min katt har redan bäddat ner sig i mitt täcke så jag ska väl göra sällskap! :) tihi, haan är så söt.. <3


sov så gott med er, så hörs vi imorgon! :)

Godnatt :)

puss&kram!

Av Belinda Möller Sudders - 31 mars 2011 13:40

ååååh nu vill jag till England, till släkten & massa shopping.

Primark är reeena heaven ;D


bjuder på lite biiilder :)


  


  


  


  


  


  

Av Belinda Möller Sudders - 30 mars 2011 18:30

Inatt har jag sovit skit dåligt rent ut sagt.

vaknade vid halv fyra med skov idag igen, fyfan! mitt fjärde skov nu.

Hade ett för 2 veckor sen & trodde inte jag skulle få fören om ngn månad kanske, men icke! Så när detta har gått över vet jag inte när jag får nästa!

fyfan rent ut sagt, vi som skulle gjort semlor idag, men det kan jag glömma om jag inte vill ha ont i magen i en vecka framöver.. hoppas jag är bättre imorgon! vill vill vill..


har bara fått i mig 2 skålar fil idag, så nu lagar mamma soppa åt mig som jag så länge velat ha! :) det ända jag kan äta som är snällt just nu.. :)

jaja, om jag mår bättre ikväll så kanske jag sticker över till jimmy för film, men vi får se. ska ju egentligen vila. men är sjukt enviiis.! ;D


solen har ju också tittat fram lite idag, så himla härligt! :)

men som alltid med min otur så har jag ont i magen då de är som skönast ute. :/

jaja. nu ska jag snart äta, hoppas att ni har det bra! :)

& att ni är friska, så gnäll inte övre lite huvudvärk, det går iaf över. Jag får leva med mitt magont resten av livet vafan!!


pusspusspåer!

Av Belinda Möller Sudders - 29 mars 2011 22:26

Jaa, hör & häpna .. jag har gått upp 2 kilo! :D

lyycklig tjej nu ju! Får bara hoppas att de håller sig där nu & inte vågen visar mindre om ngr dagar, då blir jag mindre lycklig tjej! ;p

Hoppas hoppas nu att den bara visar uppåt nu framöver! :)


Jaja, nog om det.

har ju egentligen inte så jätte mkt att säga/skriva!

Helgen blir nog lugn, tror mamma & jag skulle ta en tripp till linköping, & så ska jag väl umgås med min pojk också! :)

19 april kommer syster hem också! :) ska bli riktigt kul, har inte setts sen i julas nu, så de var ett tag sen! =/


& förövrigt om det intresserar ngn så gjorde mamma jätte god fisk idag, jag som i vanliga fall avskyr fisk tyckte om det idag! :) det var riktigt gott, får bli fler ggr. Det är ju bra för mig också! :)

Ska väl kanske börja kolla upp lite vad som rekomenderas att äta för mig, men vill ju ha en tid för återbesök hos min läkare nu, men kanske inte får de fören efter jag gjort blodproven!

Blir lite nervös över min medicin med, har snart ätit upp min burk på 8 veckor & har en ny på 8 veckor att hämta ut, men när den är slut då? :/ hallå, jag blir ju stressad. Visst det är långt kvar, men jag får ju inte bara sluta äta den, måste äääta den & vill äta den för att inte få ooont. Jajajaja, får fråga på sjukan helt enkelt hur dom gör, hoppas han skriver ut recept för ngr år, så jag slipper bli superstressad över att den en dag tar sluuut!


aja, ni är inte intresserade av detta så jag slutar nog nu! haha.

ha en fin kväll, jag ska nog lägga mig nu! :)

pusspuss..


  

bild lånad av google.

Av Belinda Möller Sudders - 27 mars 2011 20:27

Hejhej! :)

var som sagt ett tag sen nu här igen.. dåligt av mig!

men men, inte mkt att göra åt..


Har älskat vädret denna vecka, sol hela dagarna, men blåsten kan gärna få avta lite tack, för de är jag trött på nu! Blir ju så kallt när det bara blåser hela tiden!

Men annars har de varit bra ju! :)


Helgen har varit helt okej, Fredags blev de rätt lugnt när jag kom hem! :)

Blev soffläge & sen somnade vi.

I Lördags blev det först en runda på stan med mamma, sen åkte vi till mormor för lite middag, nam nam. blev min favorit, laaaax! Sen åkte jag hemåt H-fred & hämtade alle, så åkte vi in till stan för att äta kinan med Ted & Linus, det var gött!

Sen helt plötsligt blev de fest i rumskulla, blev där ngn timme, sen körde jag grabbarna till pumpen/chaplin. Kvällen slutade runt halv ett, & helt plötsligt påvägen hem så dunkade de till i hela bilen, då va de en hare som sprang in i bilen :/ men han överlevde som tur var. Annars vet jag ngn vid namn Belinda som inte hade kunnat sova på ngr nätter! Haha, jag är fan djurälskare om ngn!


Idag har det varit lugnt, hjälpte älsk med bilen en sväng & sen åkte jag förbi pappa en sväng & sen in till mamma så åt vi på mister burger, de satt fint! & sen sprang jag över till jimmy en sväng för soffhäng med köttarna.. helt okej helg! :) hihi.


Nu hoppas jag innerligt att vågen vill visa ngr fler kilon, för har verkligen börjat äta på riktigt igen. Två middagar om dagen & mellanmål på det äre som gäller nu! :) Hoppas hoppas jag kan gå upp mina 10-11 kilo som jag vill! :)


Har fått tid till sjukan att ta nya blodprover för att se om min kropp tar upp vitaminerna som jag äter, :) & .. jag slipper antagligen operation då det bara var 10 cm som var infekterat. ( bara & bara ) jaja, visst göre ont bara dom 10 men iaf, jag är lycklig för att slippa en operation, så nu får jag nog bara återbesök hos läkaren för en dietist & lite frågor plus kontroll av tarmen med ju! :)

men det ska bli bra det med! :)


Nehe, jag kanske skulle dra på en film & kolla lite. verkar inte finnas ngt speciellt på tvn ju! :p


Hoppsa ni haft en bra helg & en bra veckan! :)

pusspusss..

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2011 22:31

Hejhej! ;) IGEN!

 

sitter här & små kollar big brother också, har inte sett de innan men zappade & hittade de, men tkr inte de verkar som ngr roliga personer som är med iår..

Alle somnade på soffan, så han gick & la sig ist.. Jag känner mig inte jätte trött så jag sitter här lite till, får väl se om de finns ngt bättre på tv.

 

Imorgon tänkte vi simma iaf, mathilda skulle med också tror jag! :)

Men måste först till stan en sväng innan med.. resten av dagen vet jag inte. det får vi se.

På söndag tänkte jag nog kanske föreslå bio lr nått annat kul, annars brukar söndagarna vara så sega & tråkiga men denna får de hända ngt kul tkr jag!

 

Är verkligen i behov av en massage just nu, usch för min rygg alltså..

 

ska nog lägga mig på spikmattan i sängen sen innan jag somnar, hoppas de hjälper lite :)

 

ska nog kolla vidare om de finns ngt kul på tvn nu!

ha en fin kväll! =)

pusspusss ..

 

  

 

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2011 09:44

Godmorgon på er.

Kul att vakna upp till en massa snöö, ne fy alltså. Jag som trodde våren va påväg, bläää!

Jaja, hoppas det försvinner lika fort som de kommer.

 

Har precis ätit frukost, & nu hamnade jag här.

ska snart dammsuga lite också tänkte jag :p

& min lilla misse har sovit bredvid mig hela natten, han är som ett litet barn :p

 

nae men jag hade nog inte för mkt att säga mer,

vi får höras sen! :)

Pusspuss..

 

saknar denna pruttten!!! :/  

Ovido - Quiz & Flashcards