Alla inlägg under december 2011

Av Belinda Möller Sudders - 22 december 2011 11:26

Godmorgon.

har ätit frukost för en stund sen & fixat lite med en grej till tusse. :)

Ska väl snart göra mig iordning.


Igår var jag hos Elin, vi gjorde hamburgare och fixade med lite saker resten av kvällen, kom visst inte därifrån fören vid halv elva igårkväll, men mysigt hade vi! :)

Ska kanske följa med Mathilda till västervik som sagt idag, kolla stan, käka & tatuering. Om inte planerna blir så, så ville Elin att vi skulle hitta på något idag med när hon slutat, så vi får väl se vad det blir. :)


Imorgon på morgonen ska vi hämta syster i Linköping och efter det får vi se vad vi hittar på för kul! :) Mormor skulle komma förbi en sväng också iaf.

Måste ju packa med kom jag på inför London på måndag, tvätta och fixa. vad stressad jag blev nu. men det ska väl också hinnas med.


Ska väl göra mig iordning nu, hoppas jag hinner se hem till gården med ;)

Av Belinda Möller Sudders - 21 december 2011 15:51

Kom precis hem från mormor, va där ute hämtade lite saker, åt lite med henne & sen fick vi för oss att vi skulle åka in till stan en sväng och kolla lite, fick med mig en filt hem som jag behöver ikväll tills jag ska till Elin, ni får se sen vad det blev av den ;)


Ska snart fixa iordning mig lite och sticka över till Elin. Hon slutar jobba vid fyra, så jag har lite tid på mig iaf.

Imorgon ser det ut som om jag hänger med Mathilda till västervik för tatuering, spännnande! :) hihih


Just det, pratade lite med tränarna i måndags när vi var där och kollade,

så dom tyckte jag skulle komma i januari och provträna för att se om det är något som jag kan tänka mig, ser framemot det :) Kommmer bli riktigt kul om jag bestämmer mig för att börja..


ska slänga in lite bilder sen pepparkaksbaket igår.. :D


  


  


 

Av Belinda Möller Sudders - 20 december 2011 23:33

Imorse hade vi avslutning nere på skolan, med uppträdande både från elever och lärare, det uppskattades! :)

Efter det var jag bara tvungen att se hem till gården, det är ju sååå spännande nu! ;)

Tur att farfar också kollar på det, så jag får se det även i England :)


Efter det var vi nere på stan en sväng och kollade på lite saker, ska nämligen införskaffa lite välbehövliga grejer.

Kom hem runt halv fyra, då Elin skickar till mig och frågar ifall jag vill hänga med henne ner till stan, så var bara på med pjucksen igen & hänga med, inte för att jag klagar :D bestämde även att vi skulle göra middag ihop imorgon innan vi sätter igång med alla våra ideér ;) så vi handlade även maten idag & det som behövs till resten av kvällen! (y)

Mamma & jag bakade även ett pepparkakshus och pepparkakor ikväll, men eftersom vi inte kunde hitta formarna så var vi kreativa och gjorde egna, haha! :D tänker inte ens säga hur en del ser ut ;) haha! Men kul hade vi. Har tillägnat en till debbie iaf, tror hon kommer bli riktigt happy ;D bilder kommer imorgon när jag lagt in dom på datorn..


Imorgon som sagt ska jag ut till mormor en sväng på eftermiddagen, ska hämta lite saker samt lämna! :)

Ska bli kul att träffa kusiner på julafton som man inte träffat på länge.. :)

& på kvällen imorgon blir det Elin, middag & annat myyys!


funderar på om jag ska inta sängen kanske?

tusse har legat i min famn precis, men la sig nu bredvid, det ser skönt ut, ska jag ta med han in till sängen och sova lite tro? det är så mysigt när han ligger bredvid, den lille sömntutan =)


jaja, känner att ögonen börjar bli lite suddiga nu.. en synundersökning skulle jag ju hinna med innan jul? vad hände..


pusss & godnatt.

Av Belinda Möller Sudders - 20 december 2011 23:33

Imorse hade vi avslutning nere på skolan, med uppträdande både från elever och lärare, det uppskattades! :)

Efter det var jag bara tvungen att se hem till gården, det är ju sååå spännande nu! ;)

Tur att farfar också kollar på det, så jag får se det även i England :)


Efter det var vi nere på stan en sväng och kollade på lite saker, ska nämligen införskaffa lite välbehövliga grejer.

Kom hem runt halv fyra, då Elin skickar till mig och frågar ifall jag vill hänga med henne ner till stan, så var bara på med pjucksen igen & hänga med, inte för att jag klagar :D bestämde även att vi skulle göra middag ihop imorgon innan vi sätter igång med alla våra ideér ;) så vi handlade även maten idag & det som behövs till resten av kvällen! (y)

Mamma & jag bakade även ett pepparkakshus och pepparkakor ikväll, men eftersom vi inte kunde hitta formarna så var vi kreativa och gjorde egna, haha! :D tänker inte ens säga hur en del ser ut ;) haha! Men kul hade vi. Har tillägnat en till debbie iaf, tror hon kommer bli riktigt happy ;D bilder kommer imorgon när jag lagt in dom på datorn..


Imorgon som sagt ska jag ut till mormor en sväng på eftermiddagen, ska hämta lite saker samt lämna! :)

Ska bli kul att träffa kusiner på julafton som man inte träffat på länge.. :)

& på kvällen imorgon blir det Elin, middag & annat myyys!


funderar på om jag ska inta sängen kanske?

tusse har legat i min famn precis, men la sig nu bredvid, det ser skönt ut, ska jag ta med han in till sängen och sova lite tro? det är så mysigt när han ligger bredvid, den lille sömntutan =)


jaja, känner att ögonen börjar bli lite suddiga nu.. en synundersökning skulle jag ju hinna med innan jul? vad hände..


pusss & godnatt.

Av Belinda Möller Sudders - 18 december 2011 22:20

Idag har det faktiskt kommit en del snö, iaf i pelarne va det jätte mycket & då överdriver jag inte. I stan är det mest lite finsnö som ligger på backen, hoppas den försvinner!! visst att det kan vara mysigt att ha snö till jul, men jag hatar att köra bil på vintern :o  jaja, finns inget att göra åt det..


Idag har alle och jag storstädat huset, blev jätte fint! :) så nu är det finfint till jul! Gick till Elin runt fyra och det slutade med att vi satt och pysslade halva kvällen :) men resultet blev iaf bra, & vi bestämde oss för att fortsätta på onsdag, då blir det ännu mer fix! :) men vi gillart.

Efter det åkte jag till pappa för att hämta biljetterna, & jag förvånades av all snö som va där ;)


Ikväll har även mamma och jag hunnit fixa en krans som vi ska ha på dörren, måste ju känna lite julstämning.


På fredag kommer syster hem så då ska vi till linköping och hämta henne på morgonen, längtaaaar! :)


ska väl krypa ner i sängen om en stund. Har lite att fixa imorgon också, & sen träningen på kvällen ser jag fram emot :)


puss & godnatt på er.


  

en bild sen mamma & jag klädde granen i lördags! :)


  

& detta pysslade jag med idag hos elle! :)

Av Belinda Möller Sudders - 17 december 2011 18:31

Hallå!

Fikade med Frida i fredags, var länge sen vi sågs så vi hade mkt att prata om, haha! ;) satt på fiket i 3 timmar, haha men va gör de ;) Hade lite tid att catcha up ;)


Idag tog mamma & jag en runda på marknaden, men det var inget att ha.

Vi gick i affärerna istället och köpte julklappar, nu är vi så gott som klara med alla! skönt!

Vi har precis ätit en god potatisgratäng med kött och sallad och fått upp granen också, den blev jätte fin!

Är ju så mysigt med gran! :)

Alle är på julbord nu, med jobbet så han kommer nog senare ikväll så åker vi hem då! :)

fick en massa filmer igår, så blir nog att se ngn av dom ikväll också.


Imorgon ska jag ut i skogen en sväng och hämta lite mossa, ska fixa och trixa med lite ;)

& efter det ska jag förbi pappa en sväng och hämta flygbiljetterna till England, :D

& efter de ska jag till Elin för kvällsmys ;D hihi. Får planera lite mer om nyår också, kommer nog bli bra det med!


I veckan frågade Mathilda mig också ifall jag vill med henne på Gawin Degraw tror jag han hette, han spelar i stockholm den 1 feb tror jag det va, måste kolla ifall jag inte har skola då bara, annars är jag sugen påt! Kan bli riktigt kul! :D Kul att komma iväg på lite nytt också ju! Jaja, får prata mer med henne när hon kommer hem!

Ser ut som om jag ska med henne till vvik den 22 för tatuering ;) niiiice..


Jaja, ska se vad mamma vill göra nu så hörs vi! :)

pussss


Av Belinda Möller Sudders - 15 december 2011 10:49

Godmorgon, :) startade morgonen med en härlig frukost, fick en bok av syster för länge sen, som är bra för oss med känsliga magar.

Gjorde en god frukost ur ett recept där, egen musli med honung och fil! =) det satt inte helt fel.


Eftersom skolan är slut nu så har jag ingen lektion idag, vilket faktiskt är tråkigt. Vi var ett härligt gäng! :)

Men blir att fortsätta med studierna efter nyår också, en utbildning blir det som sagt..


Mamma ringde nyss & frågade om jag ville hänga på henne till stan om en stund, så det gör jag! ska fixa iordning mig lite nu & sen efter det ska jag träffa julia för en promme! det blir bra :)


Imorgon ska jag fika med Frida, var länge sen nu så ska bli kul :)

vi får väl se vad kvällen har att erbjuda, ngt kul ska det nog hittas på! :)


På lördag ska jag & mamma umgås lite, kanske baka lite peppisar och till och med granen kanske åker upp om hon går med på det :) haha!


& på söndag ska jag hem till Elin för en myskväll med tjejsnack och allt som hör till! blir riktigt bra, så helgen är rätt full med händelser än så länge iaf, men sånt är bara kul :D


sitter och kollar på greys nu, men det är ju repris sen igår morse, har redan sett avsnittet, men det gör inget för jag ska ändå göra mig iordning nu!


puss på er!


  

åh, hittade denna bilden på datorn älskade fancy & mig, saknar hennne!!!  


fler bilder kommer komma ngn dag, ska bara lägga över dom från mobilen till datorn när jag orkar ;)  

Av Belinda Möller Sudders - 14 december 2011 16:12

 


Har fastnat helt för bubble shooter, när jag väl börjat spela kan jag inte sluta :o

haha, helt beroendeframkallande. har till och med laddat ner de på mammas iphone så sitter och nördar om kvällarna ;)


ska snart till pelarne med mamma, hon ska på möte & jag ska ta en promenad tänkte jag, kan väl vara skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards