Alla inlägg under maj 2012

Av Belinda Möller Sudders - 25 maj 2012 12:28

Hallå!


Vilket underbart väder vi har haft nu de senaste dagarna, går verkligen inte att klaga på det!

Har faktiskt suttit ute i solen mest, eller skuggan har det väl blivit också eftersom solen steker på rätt bra ;) Hoppas vädret håller i sig nu!


I förrgår så var jag med julia i stort sett hela dagen, käkade mat och glass :p

efter det kom sarah och vi skulle ut och kolla på olika spökhus ;) när vi var vid dom första var det inte mörkt så det var inte speciellt läskigt, det sista vi kom till var det mörkt men eftersom julia & jag redan varit där så tänkte vi skrämma sarah lite ;) haha, vi lyckades inte så jätte bra! ;D Men kul hade vi!


Igår pluggade jag nästan hela dagen, gjorde ett arbete på 7 sidor men det tog faktiskt inte mer än ca 1 timme så jag kan väl inte påstå att jag pluggade hela dagen, satt ännu lite ute i solen, på kvällen tog jag en glass med emma & ted! jo just det, jag färgade ju även håret hos frissan igår, blev riktigt nöjd. 


Idag har jag kollat ett avsnitt av bb i sängen och sedan har jag hunnit handla två ggr, suttit ute igen i solen, ska snart dammsuga, göra mig iordning för lite käk nere på sweet chili eftersom pappa fyller år! (Grattis). efter det ska jag göra mig iordning och bege mig till julia, för att ikväll vankas feest med ett härligt gäng! :D


ska kanske fixa det sista på engelska uppsatsen nu innan jag gör ngt annat..


ha en skön helg:)


pusss&kram!


  

Liten sneakpeak på nya färgen! ;)

Av Belinda Möller Sudders - 15 maj 2012 16:20

Idag har jag redig träningsvärk, eftersom jag varit förkyld ett tag nu har jag hoppat över träningen på Måndagar,

men igår var jag fit for fight igen. Idag är jag inte det ;) haha. Men träningsvärk är gött!


Har hunnit vara nere på stan idag och köpt nya växter till huset, behöver pimpa tvrummet lite, & så har jag även tagit en promenad med jullan! Förhoppningsvis ska vi även ses på Torsdag igen.


Nu i slutet såhär på plugget så har vi fått riktigt mycket att göra. Tur då att jag är ledig, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag nu, får hoppas att jag får lite gjort iaf :/ bläääää!


På fredag ska vi tydligen åka och hämta hem våran nya bil, spännande. Det är bara alle som kollat/provkört den så det ska bli kul att se om jag gillar den, vilket jag lär göra eftersom det både är automat och en nyyyyy passat! ;D wiiie!


Nu ska jag frossa i malaco choko till hem till gården, det är jag värd! ;)

Puss&kram!


  

Bild lånad från google!

Av Belinda Möller Sudders - 14 maj 2012 13:10

Det är ju helt otroligt vad mycket man hinner om man går upp tidigt.


Lördag: gick upp halv åtta för att städa bilen, skulle komma en kille och kolla på den. Han köpte den också så nu är den i skåne och åker. Så nu blir det att kolla ny bil, ska bli kul! :D Hann även slänga en massa skräp, städa huset, ut och gå med milo, äta tacos i mängder, sova, samt en till promenad på kvällen innan vi avslutade med en film som jag somnade till :)


Söndag: började dagen med att klippa gräset, putsa fönster, storstäda hela huset ännu en gång, tvätta, äta mat hos pappa, måla, och avslutade kvällen med bb! :)


Helt okej helg, och det känns som om man har fått väldigt mycket gjort. Gillas!


Alle och jag pratar om åka iväg på spa ngn helg, skulle vara behövligt. Samt en tripp till Ullared.

Måste bara veta hur jag jobbar, så hoppas att jag ska få mitt schema snart ;)


Nu ska jag snart ner till plugget och få lite gjort.


Ha en bra dag! Pusss!

Av Belinda Möller Sudders - 14 maj 2012 13:04

Hade en jätte bra födelsedag.

Riktigt mysig. Alle hade bakat en tårta till mig som var jätte fin och dessutom god.

Nu finns bild på min mobil och sladden är ...borta :/ ska leta, tror den kan vara i hultan.

Var ute och åt med mamma och alle på eftermiddagen, maten var fantastisk.


En ny favorit som hamnat på min hylla är ...

  

luktar helt otroligt gott.

Alle lurade mig lite, först kom han in med en present med denna fast i body lotion, jag hade ju önskat mig parfymen, men så senare under dagen tog han även fram ett till paket med denna i :D Helt underbar!

Fick även en björn borg väska, pengar och converse av familjen.

Om några helger ska vi fira mig hos svärföräldrarna. :)


Av Belinda Möller Sudders - 14 maj 2012 13:01

Efter alldeles för mycket mardrömmar på den sista tiden så var det dags att beställa en dreamcatcher.

Har hört att dom ska vara bra av folk som testat, har själv satt upp den förra helgen och sovit med den två nätter än så länge & jag tycker faktiskt att den har funkat bra. Mardrömmarna har inte varit lika intensiva och inatt hade jag faktiskt inga alls :)

Det är väl inte säkert att det funkar på alla människor, men till en viss del på mig iaf! :)

Bra köp med andra ord.


 

Av Belinda Möller Sudders - 14 maj 2012 12:57

Denna månaden har jag shoppat alldeles för mkt, beställer och beställer.

Nu får det vara stopp! ;)


Har iaf fått hem en tröja från nelly som är otrolig skön & jag stortrivs i den! ;)

Haha, minsta bilden. men men, 


Har väldigt mycket att göra i skolan nu, men om 4-3 veckor är det slut! Ska bli väldigt skönt att lägga plugget bakom sig och att veta att man uppnåt den nivån man ville komma till! Jag klagar inte, är riktigt nöjd med min insats detta år! :D Nu ska jag faktiskt börja jobba den 18 juni och det ska bli riktigt spännande! Helt nytt jobb med helt nya människor, KUL! :D

Vädret har också varit ganska mycket på min sida de senaste dagarna, men regn och blåst får gärna hålla sig borta! 


Pusss! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards