Alla inlägg under juli 2009

Av Belinda Möller Sudders - 22 juli 2009 23:15

igår inpuls åkte jag & hannah till vena för att följa med henke, marcus & micke till mörlunda. ! =)

& där fanns den läskigaste hunden någonsin även om hannah försökte övertala mig om att den faktiskt va den mysigaste hunden också.

sen blev de tillbaka till hultsfred för att släppa av marcus,

sen vena för att hämta hannah montanas bil! =)

sen åkte vi till mig..

idag har jag jobbat, & de gick ju bra för ovanlighetens skull.

fast det brukar ju faktiskt gå rätt bra för mig annars med. :*

& dagen innan igår va ju rätt händeserik, kan ju inte säga annat än att den bara bestod av skratt tills både magvärk & tårar kom! :D

tror hannah kan hålla md om det! (y)


ajah.. lämnar sverige på fredag & kmr tillbaka efter ngr dagar! :D

de är sånt som gillas! ;D


Av Belinda Möller Sudders - 20 juli 2009 16:58

okej, gick inte o la mig fören halv fem imorse.. =)

var absolut inte trött & kunde inte somna, men när jag väl la mig i sängen så gick de bra!
drömde en himla sjuk dröm inatt och den tog aldrig slut heller.

vaknade vid tolv idag så gick upp vid halv ett.

nehe, nu ska jag hannahmontana & grabbarnagrus ut & fiska!

den du.. =)

pusstja!

Av Belinda Möller Sudders - 14 juli 2009 23:27

fyra dagars festival var de bästa på riktigt länge..

& självklart vill jag tillbaka. :D

det slår absolut alla andra år.

fast kunde ha kommit mer bättre band kanske,

men säger som resten av folket, det blir vad man gör de till! :D

träffade massa kul folk, herregud alltså vissa är ju bara för härliga!
7 timmars sömn på 4 dagar kändes sådär efteråt,

så på söndagen sov jag ut i tolv timmar, rätt värt.
& så har jag åkt på årets förkylning, jag som inte ville bli sjuk nu! :O

& 3987 blåmärken som jag inte ens vet var dom kommer ifrån, ;D
& 8589 myggbet! götttt & så!
nehe, nu ska jag sova till fyra imorgon lr nått, sen tänkte jag åka till gull!


pusstja!!

Ovido - Quiz & Flashcards