Alla inlägg under juni 2013

Av Belinda Möller Sudders - 25 juni 2013 22:06

Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Jag har fullt upp med jobb & att umgås med pojkvän, familj & vänner. Jobbar heltid nu under sommaren och då är jag ganska upptagen med det om dagarna, på kvällarna umgås jag med fina vänner och min underbara pojkvän dom dagarna han är hemma i o med att han ligger ute i jobbet på veckorna :/ mindre kul, men det funkar ett tag :) Vi har också fullt upp med att planera inför flytten som blir i januari då jag är klar med utbildningen & fortsätter som Ssk, ska bli riktigt spännande :D

I helgen har mamma kommit från Göteborg för att hälsa på oss lite under midsommarhelgen :) alltid lika mysigt när dom kommer och hälsar på! Daniel & jag har även hunnit med att åka en sväng till Öland under helgen och bara haft det mysigt! Det är inte alltid det är så lätt att åka iväg och anpassa sig efter mat/restauranger när man har en tarmsjukdom + är laktosintolerant. Daniel och jag letade alltså i ca 2 timmar efter ett ställe jag kunde äta på. Det är ett under att han står ut med att det kan ta tid och att han för det mesta har ett bra tålamod. Det är faktiskt inte alla som förstår att jag inte kan äta vad som helst och att urvalet av mat är ganska begränsat. Jag har som först nu nästan lärt mig att leva med att det inte alltid är så lätt att leva med en tarmsjukdom. Men jag klarar mig bättre än jag trodde och jag klagar inte för det blir jag ändå inte frisk av.. ;)

I slutet av augusti ska jag hinna med att åka till Umeå till min kära syster ett par dagar och även hälsa på mamma i Göteborg ett par dagar samt åka iväg och bo i någon mysig stuga med mitt hjärta! :)

15 juli är ett speciellt datum för mig och hjärtat och iår blir det annorlunda för oss :D jag längtar sååååå mycket :)

Nu ska jag kolla tv och peppa inför min sovmorgon imorgon :)) vi får se vad vi hittar på för kul imorgon, kolla ny bil hörde jag något om iallafall ;) puss & godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards