Alla inlägg under februari 2011

Av Belinda Möller Sudders - 22 februari 2011 22:43

Ja, jag bara måste åka till pappa & hämta sladden till mobilen, den rätta sladden ;D så jag kan fylla bloggen med massa biiilder. så de blir lite roligare för er att läsa & så ;p ja, jag får helt enkelt ta tag i det imorgon.

 

Ligger just nu i sängen hos mamma, älskling ligger här bredvid också! =)

men han sover ju såklart, han ska ju upp & jobba klockan sex, mamma sover & katten sover ;p haha. just nu ligger han på fönsterbrädan över elementet, just för att de är skållllhett där, haha. han gillar värme den tjuuckisen, men han kommer alltid & lägger sig hos mig om nätterna, så mysigt att vakna upp med honom på fötterna, så jag hoppas han kommer framåt natten ;p

 

nae, men ärligt talat, detta inlägget känns ju meningslöst.

jag måste fååå in mer bilder, ska ta en tur till pappi imorgon & fiixa de så de händer ngt kul på bloggen. Bland annat kommer bilder från tunisien upp & lite annat smått & gott som hänt i mitt liv ;D

jaja, godnatt med er!

Pusspusss...

Av Belinda Möller Sudders - 18 februari 2011 12:44

haha, ja så lät de igår när jag skulle förklara om katten i sängen, men råkade ist vända på de :p

 

Vi körde på en pysseldag igår, bara för att få dagarna att bli lite roligare ;D

skulle sy ihop lite saker, men kan ju säga att jag misslyckades totalt, de är inte riktigt min grej de där ;D så nästa gång kör vi på att tillverka egna smycken ist :p ser jag framemot ;D

 

Idag har jag hunnit byta sängkläder, dammsugit & diskat, nu ska jag snart åka till affären & handla lite, tänkte laga lite mat till mamma också! :) haha, om jag bara kan hitta min plånbok, antigen ären väl i hfred, eller i bilen eller helt enkelt borta :/ hoppas på att jag hittar den i bilen. :p

 

Senare ska jag dra mig till H-fred, mysa med min pojke & sånt som behövs :)

Resten av helgen då? Jo, kanske blir så att jag leker med Jullan imorgon, allt för länge sen nuuuu! saknat henne! <3

 

har nog inte så mkt mer att säga, kanske borde ta tag i letandet efter min plånis :P

jaja, hörs!

Pusss!

Av Belinda Möller Sudders - 16 februari 2011 22:27

haha, det är så kul att sitta & läsa om alla uppfattning om människor som är rädda för bakterier ;D alla har ju olika uppfattning. Endel skriver om hur mkt dom tkr om skit under naglarna, för de är väl nått som alla har? alltså, uuusch!

 

Jag själv var inte bakterierädd förr, men fy nu tänker jag nästan alltid: " hur länge sen var det jag tvättade händerna? & vad tog jag i senast?" vet faktiskt inte varför jag har blivit sådan, men tänker man efter riktigt noga så äre ju äckligt att gå runt på tex stan & kolla på grejer sen ta i dom, tänk alla som varit där & känt & klämt, & kanske har pillat i näsan innan eller vad som helst?! Ni kanske inte tänker så, men jag gört.  Endel har inget emot bakterier eller tänker inte ens på dom, men jag kan inte använda lösnaglar längre, för det slog mig här om dagen hur mkt bakterier det är under dom.. så dom åkte av direkt, usch fyfan! jag låter säkert jätte larvig, men så är fallet..

 

haha, det började faktiskt i julas, då min syster kom hem & reagerade på hur ofta jag tvättar mina händer under en dag & sa: herregud, vad har de tagit åt dej? när blev du rädd för bakterier?! haha.

 

Måste alltid tvätta mina händer det första jag gör varje morgon, minst 3 ggr under dagen & innan mat & innan jag lägger mig. det låter ju helt sjukt, men får väl hoppas att de försvinner med åren ;D haha!

 

det är ju samma som på offentliga toaletter, var på biltema i lkpg i lördags då jag blev akut kissnödig ;D haha, men ville verkligen inte gå på toaletten där, & vi skulle ju inte hem på bra många timmar, & det sista jag ville var ju att gå på ikano där alla går :/ så alexander fick tvinga mig att gå in på toan på biltema, kan säga att jag beklagade mig för honom en bra tid sen .. usch fy & blääää!

 

Nejni, nu ska jag nog gå & lägga mig, men först ; tvätta händerna ;D haha!

Imorgon ska jag umgås med Elin! :)

 

Puss&kram!

Av Belinda Möller Sudders - 15 februari 2011 22:37

Ja, de gör jag. tror jag sovit på tok för lite dom senaste dagarna.

vaknade vid 04.40 här om natten & var klarvaken, lyckades somna om till halv åtta, sen gick jag upp. Inatt vaknade jag vid 01.09, klarvaken igen, men lyckades till slut somna om, men vaknade sen igen av att min bebiskatt sprang runt & vände upp & ner på hela huset ;D men jag hade mest kul åt honom, så söt!

 

igår var de ju alla <3s dag, jag gjorde inget speciellt faktiskt, eller jag lekte med Julia en sväng, vi var överallt & ingenstans alls ;D haha, men vi gillart iaf. umgicks sen med mamma, sen kom alle hit & sov här :p myyyyys! 

 

vad har jag gjort idag då? Jo, jag har mest tagit de lugnt på dagen, sen åkte jag till frissan Anna, som klippte av mig håret & färgade de & slingade de. & jag är hel nööjd ;D älskar att de är kort igen, visst tkr jag om mitt långa hår till en viss del, men det växer ju som ogräs så ni hinner knappt blinka fören de är långt igen ;D Blev mörkade med lite guld/ljusa slingor   

 

Imorgon har jag inte heller ngt planerat faktiskt, vi får se vad som dyker upp. Känner för att bara ta de lugnt faktiskt, känner mig typ tung i kroppen & vill helst bara sova, men vill inte sova för mkt heller. då blir man ju bara tröttare, eller är de en myt? så känner jag iaf, att sover jag för många timmar blir jag bara tröttare..

 

& på tal om annat, så hämtade jag min sladd till telefonen hos pappa igår så jag kan överföra bilder från mobilen till datorn, men först & främst va de fel sladd & innan de så la telefonen av, :O trött jag blir! Hade den bara i fickan & så lägger den av, det går inte ens att starta den! Jag hatar min gamla telefon också, för den går inte att prata i telefon, för ingen hör mig, men jag hör dom. Helt värdelös. Jag tyckte ju om min nya, får helt enkelt lämna in den! ÅÅÅÅÅÅH!!!  

 

får väl helt enkelt se om de är ngt på tvn, om inte, så lägger jag mig i sängen & sover som en stock ;D haha.

 

sov så gott med er!

 

Pusssss!   

 

   

Av Belinda Möller Sudders - 14 februari 2011 12:32

Bloggen får lida lite idag tyvärr ;/

 

men ha en fin alla    dag iaf :)

Av Belinda Möller Sudders - 10 februari 2011 18:52

 hallå hallå igen! :)

Hoppas att ni haft en fin dag idag! :)

Min började med att jag fick skotta bort massa snö från bilen :p men det är alltid ett tufft "träningspass" nae men seriöst, så jobbigt är det faktiskt inte :p men lite förbannad kan man ju alltid bli.

 

Men mötte som sagt upp Elin, kollade en runda på stan & sen blev de en fika!

hyrde en film gjorde vi också, men vi hade fullt upp att prata så vi lyckades aldrig riktigt kolla på den! :p haha. Lagade mat med mamma förut med, gott blev det iaf.

Nu har hon sprungit iväg på träning & jag inväntar min pojke som ska komma hem från jobbet, ska försöka få han till att lämna en utav bilarna i stan ikväll också, tänkte att vi kunde åka tsm hem, så kan vi hämta andra bilen imorgon, jag känner inte riktigt för att köra hem ikväll. :p jag brukar alltid vara så pigg på att köra bil, men folk har helt plötsligt fått en tendes till att backa ut ur parkeringar samtidigt som jag ska göra det, eller halft köra på mig :o

 

Jag & mathilda höll på att bli påkörda här om dagen, haha en gamling som liksom körde ut på mitt körfält :/ jaja, tur han inte kom allt för långt ut iaf. ja vad ska man säga? ingen är felfri så jag hänger inte läpp för de!

 

& jag tänkte faktiskt slänga in en utav alla dom bilderna som Elin hade med sig till mig :p alla är liksom inte tillgängliga till att läggas ut här ;D hihih ((;

men 1 kan in få iaf ;D

 

Men jag ska väl kolla vidare nu då :p

pusspuss ...

  

Av Belinda Möller Sudders - 10 februari 2011 10:45

Torsdag idag, den 10 feb & det snöar :O vad är detta?!   

vill ha sommar & sooool. man blir ju så glad när man vaknar & solen tittar fram! :)

geee mig!

 

Ska träffa Elin alldeles straxt, men tänkte gå ner, men jag tar faktiskt bilen för de är inge kul att gå i detta väder :/

 

Igår åkte jag till Mathilda en sväng, vi fixade med hennes lumpen tavla ;p

sen va vi ute på en promenad till hennes gamla skola för att lämna in lite brev    :p

När vi kom hem igen, fick vi för oss att gå en promenad till så vi tog med oss hunden & gick en sväng till :p

Åkte sen & hämtade mamma, sen intog jag soffläge med magont resten av kvällen :p är de ngn villig som vill byta mage med mig så är det bara komma & hämta den ;)

 

nae, men om jag skulle göra mig iordning då sen åka ner & möta Elle :p

ni får ha de såbra än så länge! :p

eftersom hon ska ta med sin bilderna som vi tog för ett tag sen så kanske jag slänger upp några här senare idag :p

 

Puss   

Av Belinda Möller Sudders - 9 februari 2011 10:28

onsdag idag, känns som denna vecka går rätt fort den med! :)

 

Än så länge denna vecka har jag umgåtts med mathilda & julia! :)

vi tog en fika i måndags, sen checkade vi läget lite överallt.

man har ju aldrig tråkigt i deras sällskap iaf (:

 

Igår var jag på sjukan i västervik för gastroskopi, & kan säga att det är inget jag gör om! Var riktigt nervös dagen innan, men sen kände jag mer att jag bara ville få det gjort så tillslut längtade jag mest bara. Men när man sitter där inne i väntrummet & väntar på att bli uppropad så slår ju hjärtat i 11103093 slag.. & kan säga att det var de värsta jag varit med om i hela mitt liv, så nu är jag en glad tjej för att de besöket va över! :)

Efter de umgicks jag med Julia en sväng, & sen lagade jag mat med mammi & sen kom alleballe & hämtade mig. :)

 

Idag vet jag inte än vad det blir, ska kolla vad mathilda gör & se om hon vill åka på lite äventyr :p imorgon tror jag iaf att jag skulle träffa Elin en sväng för lite fotohäng ;)

 

det är väl i stort sätt vad jag har gjort än så länge denna vecka, helgen får vi väl se vad som bjuds på då! :)

 

& så äre ju faktiskt bara 3 månader kvar tills jag fyller 20 ;D

 

jaja, ska kila nu!

PUSS! -v-   

Ovido - Quiz & Flashcards