Alla inlägg under mars 2012

Av Belinda Möller Sudders - 28 mars 2012 18:38

Känner att jag har lite funderingar på hur mkt man egentligen får skriva & yttra sig på sin blogg..?

Visst att man har en egen blogg för att man vill kunna skriva av sig, men visst fan vill man väl att ngn läser ens blogg? Eller finns det någon som kan vara riktigt ärlig och säga att man faktiskt bara skriva för sin "EGNA" skull? Annars kan man väl lika gärna skriva dagbok...?!


Läste nyss en blogg där personen skriver om hur dumma i huvudet hennes kunder är och såvidare.. alltså hallå? Visst att man blir förbannad och vill skriva av sig eller prata med någon om det. Jag kan också ibland känna att jag är förbannad och vill skriva av mig, men jag tänker ändå.. " är detta okej att skriva offentligt på bloggen eller ska jag försöka bearbeta det på ngt annat sätt?" Det brukar sluta med att jag inte vill ta upp det här. Som nu känner jag faktiskt för att ta bort denna texten men denna gången gör jag inte det...

Visst att man tycker att jobbet där man jobbar sugen ibland och att man bara vill göra något annat, dåså men bit i det sura äpplet och stå ut den sista tiden tills man hittar ngt annat eller gå hemma och sura, jag skiter i vilket men att skriva ut att man tycker att kunderna är dumma i huvudet och att man ska tänka sig för om man kommer till just det jobbet så har det väl ändå gått för långt?


Nä usch, ni avslutar jag...


pusss!

Av Belinda Möller Sudders - 15 mars 2012 21:14

Känner av en sjuhundras träningsvärk i mage & ben ;) men det är väl gött det med va?

Då vet man att man lever..


Idag har jag fått mkt gjort känns det som, men hur kommer det sig att man bestämmer sig för att "när jag kommer hem så ska jag faktiskt sätta mig & plugga.." men helt plötsligt fick man massa annat kul att göra.. Jag skjuter alltid upp saker till sista stund.. Gick istället ut på en promenad med hannah istället, men det var behövligt, hade mkt att prata om.

Men känner att jag ska vila från träning och promenad nu i helgen, ibland finns det inte riktigt ngt stopp på mig, men säger nu till mig själv att jag faktiskt kan ta en helg utan träning ;) vi får se hur det går!


Eftersom jag fick reda på att jag fick MVG alltså 26/26 rätt på psykologiprovet idag så tyckte mamma att vi skulle ut & äta ;) haha, sant som det var sagt ;) Vi åt vid 1 & jag är fortfarande proppmätt ..


Ngn som provat denna? är den bra? Jag tänkte faktiskt prova eftersom de flesta säger att den ska va bra!


    

Bild lånad från google.

Av Belinda Möller Sudders - 14 mars 2012 16:43

Åh, nu börjar jag bli riktigt sugen på att shoppa.

Därför ska jag försöka få med mig alle till växjö till helgen för shopping,

Julia är du på annars? ;) hehe


Detta ska iaf få följa med hem isf ... muuums!


  


Nu ska jag nog ut på en promenad i det sköna vårvädret! ;D

Igår var jag & Elin ute på en promenad på kvällen, det var verkligen jätte skönt ute. Vi satte oss tillochmed en stund utan att frysa ;)

Är sugen på godis också, ska man gå förbi en affär för att sedan proppa i sig godis till efterlyst ikväll? hm..

Av Belinda Möller Sudders - 13 mars 2012 16:57

Sådär, nu var det ett tag sen igen som jag bloggade. Man blir lite sugen då & då ;)

gör ett försök idag iaf :p


Vädret är underbart just nu, kan absolut inte klaga på det. Hoppas våren är påväg nu! :D

Har hunnit vara på 2 jobbintervjuer, så den 18 juni börjar jag jobba :p känns riktigt bra.

Hinner precis att gå på Hultsfredsfestivalen också, det gillas!

& på skärtorsdagen ska jag hämta syster i linköping & på fredagen ska vi äta påskmat hos pappa för att sedan åka på elmia på lördagen! :) Missade ju förra årets elmia, så detta år vill jag dit! :D


På fredag ska min lilla älskling till veterinären, hoppppas det går bra!! <3

Imorgon eller på torsdag ska jag ut & gå med julia & även hinna med att ta en promme med hannah också! :)


Igår tränade jag skiten ur mig själv, så idag har jag skön träningsvärk ;D riktigt gött!! ;)


Nu ska jag snart ut till pappa en sväng för att hämta kattbur.


pusspåer!

Av Belinda Möller Sudders - 3 mars 2012 14:00

Här blir det inte mycket uppdaterat. Tänkte göra ett försök idag iaf ;)


Imorse vaknade vi till strålande sol, vem blir inte glad av det?

Så jag skulle ha tvättat bilen, vilket verkligen behövs. Men.. slangen hade frusit, så jag la den på upptining i solen ;) Sen gick jag in och tog en dusch med hårinpackning och hela kitet ;) Sen åkte jag till affären och handlade lite & vidare ut till skogen där alle höll på lite så grillade vi lite korv, och nu när vi kom tillbaka så står alles pappa & tvättar bilen, så slangen är upptinad nu ;) Haha! så jag ska snart ge mig ut för att tvätta lite.


Ikväll tänkte vi äta på kinan och gå på bio, men eftersom det bara går skitfilmer i vimmerby just nu så kom jag ju på att vi köpte två filmer förra helgen på " hemma kväll" så vi tänkte ta kinan & sen kolla in en av dom nya filmerna! ;) får hoppas dom är bra bara!


På skolfronten går det riktigt bra nu, alla är så trevliga & man lär känna någon ny var & varannan dag! ;) Psykologin har jag skrivit VG på alla prov och inlämningar en så länge så jag tänkte faktiskt satsa på ett MVG ;) Arb,miljö och säkerhet sa han att jag låg på ett VG i också, & det var två dagar innan kursens slut, så ett VG eller MVG där känns bra ;) På jobbfronten ser det också bra ut just nu! Jag kan inte klaga på ngt!!


Ska nu fortsätta att njuta av solen, tkr ni med borde det! ;)

Pusssss!

Ovido - Quiz & Flashcards