Alla inlägg under juni 2010

Av Belinda Möller Sudders - 17 juni 2010 11:44

sådär, nu va studenten avklarad också :)

wiiiiie, ;D men gu så kul de va! :D

lite mindre kul att jag blev sjuk under dagen också,

så utgång på kvällen vart det inte mkt av, spenderade kvällen med dom jag tkr om mkt! :D men mallan och jag gick hem rätt skapligt!
tack alla för allt fint jag fick! :D


känns lite konstigt att inte kunna gå tillbaka till skolan mer nu,

har inte riktigt förstått det än, vet att jag kommer sakna skolan!


men nu består mina dagar mest av jobb, ledig idag iaf så ska på äventyr med malin alldeles snart! ;)

Vi va också med jimpan och sjöbbe & la i båten i förrgår & kan ju säga att det va knott överallt så varken jag eller mallan ville kliva ur bilen så där satt vi i tre timmar ungefär medans dom andra åkte båt ;)

haha, kan ju säga att syret tog slut efter ett tag med öppna fönstret gick inte eftersom knotten är snabba så in i !;)


jaja, nog om de. kanske skulle göra mig klar så vi kan åka ngn gång ! ;D

resten av kvällen får vi se vad den har att erbjuda.

Imorgon blir det jobb igen iaf sen äre kolmården på lördag som gäller med älsk, mallan & kimpan! :)

resten av helgen och veckan efter är det bara jobb som står på schemat ända till den 28 augusti för den 29 åker viii till TUNISIEN! :D  jag klagar inte! ;D (y)


pussss!

Av Belinda Möller Sudders - 10 juni 2010 17:16

REEEN LYCKA! :D FÖR ATT IMORGON TAR JAG STUDENTEN!!!!!!

 

igår var det klassfest & det var också så jävla lyckat!

synd att vi inte gjort det tidigare med klassen.
det bästa med studentveckan än så länge :)

IMORGON KOMMER BLI SÅ BRA!

 

tänk att jag tar studenten imorgon!

dagen kommer bli SÅÅÅ lyckad imorgon, men dagarna efter kommer jag nog sakna skolan. vill egenligen inte på ett sätt ta studenten heller för det är nog lätt att sakna skolan efter ngr månader!

men jaja, jag är happy iaf! :D

 

detta kan ju inte bli bättre,=)

 

måste hem till mamma & fixa inför imorgon & alla gästerna som kommer.

 

pusss sålänge! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards