Alla inlägg under mars 2010

Av Belinda Möller Sudders - 28 mars 2010 11:09

godmorgon!

vaknade av att tom ringde till alle,

& tur va väl de för de är sommartid idag ju, & jag hade helt glömt att ställa om klockan så :)

 

nu är jag hemma hos mammi, vi ska snart äta lite. namnam! :)

sen ska jag & älsk till leksand & på tisdag åker vi till england ju,

tillbaka om en vecka, kommer sakna min mammi.

såklart mina fina vänner också, men vi ses alldeles snart igen!

 

 

fredags blev jätte lyckat, blev förfest hos jimpan :)

himla härligt folk där,

jag & malin dansade loss, haha ;)

runt elva blev de harrys, va där inne i tio min sen kom alle och hämtade mig & hannah, :) malin kötte följde aldrig med till harrys, men vi hade kul iaf ju :D

 

igår blev de lugnt,

åkte till hulstfred och kollade när alle & wicke spelade handboll.

mathilda & jag kollade på lite, sen blev de hem till fam, dehlin och käka pizza.

efter de en sväng till mamma & sen somnade jag! ;)

 

herregud, jag har inte packat än & vi ska åka vid fyra, ?!

hjälp, kanske dags nu & göra de då, haha! :)

jaja, så blir de när man är ute i sen tid lr vad de heter.

snart kommer mami hem med :) då blire kääk! :) <3

 

nehe, nu får vi ha de såbra alla.

puss :*

 

 

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 25 mars 2010 12:11

vet att det har varit jätte dålig uppdatering från min sida, men mässan är nu över & det finns tid till att blogga lite :)

 

hade som sagt mässan igår & de gick jätte bra, vi fick en del sålt :)

känns skönt & det var dessutom väldigt kul.

vi alla var riktigt trötta när vi kom tillbaka till skolan för att lasta ur våra montrar.

haha, & jag kan inte sluta skratta när jag blir riktigt trött,

så jag roade mig med laurinda på vägen hem ;)

haha, jaja :)

 

har lång lunch idag, från kvart i tolv till halv två, rätt segt så.

men ska bege mig ner till skolan vid halv två igen & redovisa svenskan.

blir av med den nu mä, känns skönt.

inte mkt kvar nu, dessutom ca 60 dagar kvar till student.

& på tisdag åker vi ju till England, wiiie :*

syster är även hemma när jag kommer hem igen, :D

blir att leka lite med mallan & ewa vid två med, har blivit de ganska mkt denna vecka, & jag gillart (y) hehe

 

nehe kanske skulle göra ngn nytta nu?!

nae va ;) är ju lyckohjulet nu som jag inte får missa,

endel är ju verkligen muppppiiga ;D höhö

 

ikväll ska jag hem till min kära mamma =)<3

imorse när jag vaknade låg min katt vid min fötter som vanligt,

haha när jag gick upp orkade han inte riktigt följa med vilket han alltid gör annars,

såg hur trött han va, haha ögonen bara hängde på han ;)

han har böökat & knökat hela natten.

han brukar alltid ligga still vid mig hela natten men inatt har han varit uppe & gått lite min lilla sötis ;D haha trött katt ;)

 

nej nu ska jag dra mig,

puss :**

 

  

Av Belinda Möller Sudders - 22 mars 2010 21:30

känner att jag inte har allt för mkt att skriva idag faktiskt,

har rätt mkt att göra i skolan nu innan Englandsresan och mässan, dessutom bal & student snart!

 

men hey, jag klagar inte! (y)

har precis skrivit klart min svenska nu & skickat över den!

känns skönt det!

 

i helgen har vi inte gjort allt för mkt,

i fredags tog vi de rätt lugnt & de blev en film eller två,

& i lördags lekte jag med jullan, även mallan träffade vi en sväng.

& jimpan med såklart! de va riktigt länge sen!

på kvällen orkade inte jag eller älsk laga mat så vi bestämde oss för att äta ute & de blev plankstek! de va ju yummi iaf !

 

nu har jag precis duschat & ska snart hämta min tvätt som mamma la i maskinen åt mig :) <3

sen ska jag lägga mig i sängen & soova !

 

puss :*

Av Belinda Möller Sudders - 19 mars 2010 13:39

rubriken är ju skit trist men vafan gör de?!

idag är inte min dag, det ända bra är väl att jag vaknade pigg imorse.

men annars har jag mest varit sur hela dagen, & de verkar ju sitta i mä..

& jag som aldrig är sur annars, vad är det här?!

jaja, alla har sina dåliga dagar.

 

plugg behövs göras, städa lägenheten behövs också!

blä på aaallt, ska kanske städa lite iaf & bli på bättre humör,

nu skulle de vara skönast att bara lägga sig i sängen & stanna där resten av dagen!

vad tråkig jag låter idag, men så är det faktiskt ibland!

 

nej just nu har jag inget mer att säga, tkr synd om min pojkvän som får komma hem till en sur belinda :s haha, fast han lär  väl göra allt för att få mig ännu surare vilket han brukar när jag är på dålig humör enbart för att han försöker vara rolig! :)

när jag tänker på de så blir jag ju genast på lite bättre humör ;)

 

kanske skulle gå ner till mamma en sväng ist =) & städa sen ?!

jaja, de återstår att se.

 

tråkiiiigt inläggg!!

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2010 20:24

hejhejhej! =)

ingen sol idag heller, juste.

igårmorse så snöade det :O

då drog jag täcket över huvudet och ville verkligen inte gå upp!

men vafan!

 

sov iaf i 3 timmar inatt, dels för jag vaknade varje timme och hade dundrande huvudvärk, & dels för min söta pojkvän pratade ngt så i sömnen!

till slut sa jag till han att sluta, så då gjorde han de.

fast han fattade väl inte att jag sa till han, fick iaf ett sms när han åkt till jobbet & frågade om jag va sur inatt, för han mindes ngt om att jag sa ngt surt & så fick han väl en armbåge i magen också stackarn ;)

nae så farligt var de nog inte ;p

 

men gick iaf upp när klockan ringde, tänkte gå upp när älsk åkte till jobbet vid fyra men låg kvar istället för att få lite sömn iaf =)

 

ska snart träffa mamma & då ska vi åka hem, skönt det :)

ska lägga mig när vi kommer hem så jag får lite mer sömn inatt iaf,

fredag imorgon & de gillas (y)

 

saknar förövriiigt mithra! :D en häst då ja ;)

åh, så härligt att åka till stallet & ta ut henne i ridhuset och mysa med henne.

med mallan & paloo (y) hihi

 

nae ska dra mig nu, puss :*

 

endel människor är ju bara för mkt för mig ;)

ha ha ha ! :D

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 16 mars 2010 14:43

sol sol sol, du underbare! :D

älska att de är sol varje dag, eller har varit nu ett tag!

men man får inte ta solen för given bara! ;)

 

gick en kort dag i skolan idag, till tjugo i två!

helt okej! :)

målade klart på montern idag, mässan är om en vecka med! :)

så började kännas lite stressigt. men de blir nog bra!

så ja en slapp dag i skolan idag, ( de tackar vi gudarna för ;p )

 

idag ska jag fixa de sista på selma lagerlöf arbetet i svenskan,

sen får vi se vad dagen har att erbjuda :p

 

jaja,  finns inte mkt mer att säga nu! :)

 

en liten update är ju att studenten närmar siiig :D:D wiiiie!

 

  

Av Belinda Möller Sudders - 15 mars 2010 18:50

HEJ!

var sol som vanligt idag igen, & det uppskattas verkligen!

man blir så glad :D

 

i helgen har jag & älsk bara myst och inte gjort allt för mkt,

men de va skönt de med att bara ta de lilla lugna.

och igår fick jag frukost på sängen av min fina pojk (y)

men för att inte vara sämre så fixade jag frukost till honom när jag gått upp :)

 

idag var bara en allmänt seg dag, bläh!

kände inte för att gå upp alls imorse,

men vad gör man inte?!

var ju sol trotsallt. :p

 

nu har jag bara fixat till lite plugg,

& allt detta pluggande var verkligen värt det! :D

& nu kommer självklart min katt & ska ligga här mä,

& de är inte lätt att skriva då så bäst att sluta.

 

nu blire bara tv:n sen SOVA! :)

 

PUSS :*

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 12 mars 2010 10:34

godmorgon alla glada =)

eller jag va iofs uppe redan vid halv sju, (brukar vanligtvis vara uppe vid tio över)

men gick upp för att ännu en gång gå igenom provet.

satt uppe en stund igår & pluggade men tror jämt att allt ska åka ur mitt huvud när jag sover, så bäst att springa upp & plugga lite till. ;)

 

provet är iaf avklarat nu & jag tror de ska ha gått bra :)

får hoppas på de iaf!

sitter nu här & väntar på Julia som ska sluta skolan,

sen kommer hon hit, får vi vad vi hittar på! (y)

sen ska jag hem igen till mamma & göra klart lite arbeten som ska in på måndag.

ska även mysa ner mej i soffan med min katt :D hihi han är så mysig!

ikväll kommer älsk också hem så då ska vi kirra tacos & mysa! :)

 

imorgon vet jag inte vad som händer än, ska iaf sätta mig & göra klart lite rappoter som ska in, alle skulle ändå hjälpa tom lite i garaget så jag passar på då ;)

tror jag ska föreslå bio senare på kvällen ;p

herregud, ni tror säkert inte jag gör annat än att plugga. ;)

men de är ju som sagt bara 90 dagar kvar till studenten så ja, vad gör man inte?! ;)

 

kanske skulle diska & lite innan Jullan kommer, hihi.

så ja,

puss :*

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards