Alla inlägg under oktober 2011

Av Belinda Möller Sudders - 26 oktober 2011 11:51

Kollar på Hem till gården som precis började, spännande! :)

Ska väl göra mig iordning lite efter de slutat, behöver ta mig ner till apoteket och fylla på vitaminförådet ;p sen ska jag även köpa med lite tidningar, typ veckorevyn och de där roliga.


Igår spenderade jag kvällen hos pappa, missade iaf inte DH ;) börjar bli riktigt spännande nu, funderar på om jag ska tjuvkika lite på nästa avsnitt redan nu, eller om jag ska hålla mig?!


Imorgon äre skolan igen en timme, börjar bli lite svårt nu, men får hoppas att provet ska gå bra som är näst nästa vecka, och imornkväll hoppas jag på en promme med jullan! ;)

Av Belinda Möller Sudders - 24 oktober 2011 16:44

Hallå igen! ;)


Förra veckan kan jag väl försöka sammanfatta lite kort, åkte med Jullan till vvik för hon skulle tatuera sig i onsdags ;)

men även jag kom hem med en tatuering rikare! Skulle egentligen ha gjort en den 31, men det blev visst lite tidigare. & sånt gillas ju med, sen käkade vi lite & kollade runt lite på stan, men vvik är ju också ganska litet faktiskt så vi hittade inget kul.

I fredags följde jag med alle till stockholm, myyys! :) var hemma rätt sent, så blev bums i säng!


Lördags höll alle på med bilen hela dagen/kvällen så jag åkte förbi pappa en sväng på dagen & sedan vidare till mamma där jag spenderade kvällen med mat, film & snack! ;) hihi, riktigt trevligt, & när jag lagom hade somnat på soffan ringer alle & är klar, men tur jag fick ytters lite sömn iaf så jag orkade köra hem :p


Söndags tog vi det mest lugnt, var ute på en lång promenad, tränade & myste framför tvn typ..

Nästa helg ska vi antagligen åka till karlskrona till mathilda & hjälpa henne flytta, köra upp en massa flyttsaker och åka vidare till kalmar för att köpa saker på ikea med henne, kan bli awesome! ;)


Just nu sitter jag & väntar på att alle ska sluta! Får se vad kvällen har att erbjuda, det är sånt som märks.


  

& såhär blev tatueringen. nöööjd!

Av Belinda Möller Sudders - 17 oktober 2011 23:31




  


underbara varelse, att lilla du satt så många spår i mitt hjärta. Min allra egna bäästa vän. Vill att du ska vara bebis föralltid & aldrig någonsin lämna mig! 

Mitt <3 lämnar du iaf aldrig! Nu ska vi gosa innan vi somnar. Älskaaaaar honom!!!   



Av Belinda Möller Sudders - 14 oktober 2011 22:28

Hallå. Hoppas alla har en mysigt fredagkväll :) jag kollar på idol och mobilbloggar faktiskt just nu ;) idag lunchade jag med mamma på brygghuset, mysigt :) sen tog vi en liten promenad o löste lite korsord, första gången jag faktiskt gjort de ;) detta inlägget blir ganska kört just för att jag skriver på mobilen. Men ha en fortsatt trevlig helg fina vänner puss puss

Av Belinda Möller Sudders - 10 oktober 2011 14:30

Åkte till västervik med Mathilda i lördags då hon skulle kolla på en soffa, den såg faktiskt fin ut i annonsen, men herregud man kan väl inte skriva att den är i bra skick & så kommer man dit så ser den ganska så jätte sliten ut ;) neheni, så vi åkte utan någon soffa hem ;) efter de blev de käk & sen skulle vi ju göra varmsmörgåstårta till kvällen för att fira alle lite, :p

Haha, herregud alltså. Mathildas dekoration va awesome! & det slutade med mkt skratt!


I söndags när jag vaknat kom Mathilda & milo ut till oss för att hälsa på, dom skulle även gå hem tillbaka till dom så jag hängde på & det var riktigt skönt att få komma ut i den kalla luften! ;) kollade en film när vi kom fram & sen kom alle & hämtade mig, för gå tillbaka hade jag inte tänkt ;) höhö. Gick över till Elin på kvällen för att ta en till promenad, & resten av våran kväll förblir hemlig ;) haha, godegud! :D


Idag har jag varit i skolan, har prov imorgon så ska plugga lite på de & sen får vi se vart kvällen tar mig ;) återstår att se.

Av Belinda Möller Sudders - 8 oktober 2011 11:15

  


Åkte en sväng till mormor igår & hämtade lite saker, hon var i fullgång med att baka bullar så det fick jag också med mig hem, sååå gott!


Åkte sedan vidare till hultan, där lagades det hemmagjord pizza, mums på de med!

planerade dagen med mathilda lite då vi bestämde oss för att kolla idol, äta godis & efter idol ta en promenad. Vi var lite skeptiska när vi skulle ut för de var bara 4 grader! :/ brrr, men vi började gå & tillslut blev det behagligt ute! :) så en riktigt skön kvällspromenad blev de, var hemma runt kvart över tolv & slocknade direkt ;)


Vaknde runt halv nio imorse & va dyngtrött så låg kvar till nio innan jag åkte in till mamma för att göra min katt tusse sällskap då mamma är i göteborg & tusse är van vid sällskap & kel hela tiden så tkr jag inte om att lämna honom ensam för länge, haha låter som en tönt men vad gör man inte för sitt djur lix?! ;) <3


Har iaf precis duschat & pluggat lite & nu ska jag göra mig iordning för att åka tillbaka till hultan snart för fix med mathilda inför ikväll! ;) spännande!


ska nog avsluta detta inlägg nu, ha en fin helg!

Av Belinda Möller Sudders - 7 oktober 2011 11:12

Igår kom alle hit efter jobbet & så lagade vi mat tsm! alltid mysigt.

Sen kollade vi ngt program på tv, kan inte riktigt komma ihåg vad de hette men de är väl ändå inte så intressant, ;)


Kollar lite på sjunde himlen nu & funderar på dagen, ska kanske förbi pappa en sväng sen & om mathilda kommer hem skapligt ikväll ska hon, jag & jullan ut & äta på typ brygghuset! :) får hoppas mathilda kommer hem tidigt!


Imorgon ska vi upp till stugan en sväng & ta upp båtarna, måste göras nu innan snön kommer. Fan, vad kallt de har börjat bli ute nu. Finns liksom inget mellanting, antingen fryser man ute eller så är man jättevarm. Vet inte riktigt när jag ska börja med min nya jacka jag köpte här om dagen, den är varm ska jag lova er så de är nog lite tidigt att börja med den nu!!

Hur som, så ska vi fira alle imorgonkväll också eftersom han fyllde år i tisdag & jobbade då..


Nu börjar jag bli riktigt sugen på att åka till syster i Umeå, vill NUNU!!

men antingen blir de på lovet v 44 eller efter jul när hon också åker tillbaka, hade ju helst gjort båda men får se hur mkt som hinns med!! :D Men ngt av de blir det iaf,

har ju rätt många prov & så nu med & vill ju helst inte missa dom..

Av Belinda Möller Sudders - 4 oktober 2011 10:39

Jag började morgonen med att göra croissanter, mums!

& så nutella till de, åt de varje dag i turkiet & de är ju sååååå gott!


Idag fyller även min älskling år, grattis till världens bästa pojkvän!! <3


Ska göra mig iordning om en liten stund för att åka ner till stan en sväng & kika lite, sen ska jag vidare till skolan & efter de hämtar jag upp Julia för en tripp till västervik ;) Vi får se vart & hur kvällen slutar.


Igår hittade jag faktiskt en till present till alle, hoppas han gillart.

Sen gick jag över till Elin för att göra middag & kolla på film!

Vi gjorde vegetarisk lasagne & lite brownie till efterrätt! & efter de såg vi på ett avsnitt att Mia & Klara & sen kollade vi White Chicks tror jag den hette :p haha, båda glömde bort tiden tills Elin nästan somnade till filmen, stackarn skulle ju upp vid sex imorse! ;) men tiden går fort när man har kul!


Nu har jag inte så jätte mkt mer att tillägga, men det kommer nog under dagen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards