Alla inlägg under mars 2009

Av Belinda Möller Sudders - 31 mars 2009 11:39

jag tror jag har tappat förståndet =/

allt är upp & ner just nu, men jag ska inte klaga! 


just nu längtar jag bara till Bulgarien 09 med tjejerna.

det ska bli sjukt skönt & komma iväg härifrån! =)

mina släktingar från England har varit här nu ett par dagar,

ska snart åka & lämna på flygplatsen!

& snart blir det att åka dit med, ett helt år där ska också bli sjukt skönt!

det får bli stallet senare, måste få lite vett i mithra! =)

ha det såbra!


pussss..


Av Belinda Möller Sudders - 29 mars 2009 23:17

helgen har bestått av sena nätter =/

vet inte hur jag ska orka upp imorgon, men jag får försöka.

fredags blev iaf stan med mallan & sarah, och lite folk till.

sen hem till malins pappa och lämna bilen klockan två, så var hemma vid tre. malin och jag somnade lagom till halv fyra.

gick upp runt tio på lördag morgonen.

Lördagen blev fest, sarah jag & malin korkade upp i bilen.

lr inte sarah då eftersom hon körde. men mallan & jag iaf.

sen träffade en hel del kul folk, blev metro en sväng med! =)

& fillans bankomatkort gick av på mitten ;D haha! hur lyckas man? ;p

kom hem runt halv tre. somnade direkt, vaknade sedan vid tio igen idag på morgonen! åkte till sarah runt ett & somnade där. =)

mer har inte hänt, ska soova nu så jag orkar upp imorgon.


( sen finns det ju folk till allt med! patetiska är vad ni är!! )

Av Belinda Möller Sudders - 26 mars 2009 21:17

herregud vad dagarna går fort, men tur det!:)

min vecka har spenderats med sarah & mallan, som alla andra veckor!

det äre bästa! ;b

stallet & så, mithra har lyckats skada sig nu med, så det får bli lugnt för hennes del ett tag!  =/

imorgon äre mönsterås som gäller, jag har absolut ingen lust alls att åka dit.

tänk att få ligga kvar hemma i sängen, vilket jag inte ska!

ska faktiskt pallra mig dit. =)

efter det blir det hem till sarah, kolla film & käke loss.

ensam hemma i helgen med så malin flyttar in!

Lördag blire stallet, malin & sarah på kvällen!

& förövrigt har jag sjukt ont i min hälsena, åh! =/


nä funderar på att sova lite nu kanske.

har varit duktig & gått och lagt mig vid nio nu dom senaste kvällarna. =)

( är nog enbart för att malin sovit här & hon lagt sig då )


puuussh!


Av Belinda Möller Sudders - 22 mars 2009 22:51

Min helg har varit riktigt bra faktiskt :)

i fredags blev de lite fest, först hos matilda, sen vidare till hennes bror simon! :) & de va riktigt lyckat, var hemma runt ett! duktigt.

På lördag morgonen blev de att gå upp halv nio, för att åka på spa med mamma & syster, vilket var de bästa! hur skönt som helst.

söndag: in till stan & träffa malin, sen hem till henne. åkte till stallet lite senare, varken malin lr jag orkar rida länge så vi släppte hästarna i ridhuset & lät dom springa! :) senare kom jimmy ut & gjorde oss sällskap. men det slutade med att alla somnade till filmen hos mallan sen! :)

nä nu ska jag dra mig. funderar på att plugga lite faktiskt.! =/


( för övrig bör inte såna här bilder få läggas ut, men en kul kväll var det! :D )

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2009 21:29

Sarah fick körkort idag!

så blev mcdonalds i västervik, det va gött ;b

sen blev de ganska många raggarvarv i stan, sånt gillar vi! 

haha! imorgon blire stallet igen, ska faktiskt försöka rida mithra,

hon e lite rolig hon, för henne får man absolut inte rida.

hon sparkar & blir helt tjurig, hyper nervös e stackarn!

nä nu ska jag dra ma!


Av Belinda Möller Sudders - 17 mars 2009 22:24

här va det dåligt uppdatering, det ser ju jag det!

måste nog skärpa mig med det, men har faktiskt inte mkt tid alls att sitta framför datorn längre, varit i stallet 2 veckor konstant nu & bara snuttat & försökt rida in mithra! :)

hon e min snuttehääst! ^

sarah fyllde 18 i lördags med, vilket slutade med en lyckad kväll.

sarah & jag gick hem till henne vid tre, så somnade lagom till halv fyra.

vaknade av att sarah gick upp vid halv ått, hon hade bara sovit fyra timmar =/ hur orkar hon? jag somnade om & vaknade av att malin kom runt 10 :)

men festen var som sagt riktigt lyckad.

mer har de väl inte hänt, nu äre sängen som gäller! :)

så godnatt på er! :D

Av Belinda Möller Sudders - 9 mars 2009 22:36

inte skrivit här på länge ser jag,

inte riktigt haft tid..

men nu äre skärpning.

är fortfarande förkyld, fick ont i halsen för lite mer än en vecka sen.

& det sitter fortfarande kvar, har ont i mage, revben & hjärtat.

så nu ska mamma beställa tid på sjukan!

grattis Belinda.  =/

aya, blev stallet idag med mallan & sarah.

såhär snygga var jag & sarah ;)

haha, nä godnatt på er.


ja, så gött (y) 

Av Belinda Möller Sudders - 4 mars 2009 21:20

okej, detta kan ha varit dagens segaste.

det förtjänar inte ens ett inlägg,

men eftersom jag ska fördriva tiden lite så får det göra det.

slutade samma tid som när man kom till skolan,

hade inställda lektioner typ.

så fillan & jag drog hem vid elva,

blev film, fillan somnade.  jag kunde inte slita mej så jag försökte vara vaken ;)

dendu! sen har vi i stortsett bara tagit det lugnt idag.

Fillan & jag! :D

Ovido - Quiz & Flashcards