Alla inlägg under november 2012

Av Belinda Möller Sudders - 15 november 2012 15:10

Har haft så mycket plugg nu på sista tiden så har inte gjort annat än att plugga. & det ger goda resultat vill jag lova :) 

Jag har världens bästa klasskompisar som jag trivs så otroligt bra med, & bästa utbildningen. Jag tar till mig allt jag får lära mig. & allt är av intresse :)

 

Det här med träning vill jag också komma igång med, bygga lite muskler & sånt! ;) 

Kroppen mår ju så bra efter ett träningspass, men jag har insett att min kropp mår så mkt bättre när jag inte tränar för mkt. Brukar vara ute på små promenader lite sådär ibland, men här om dagen när vi fick sluta tidigare så passade jag på att ta en timmes promenad medans det var ljust, slutade med att magen satte igång direkt och att jag fick ligga på soffan med illamående i ca 1 timme, mindre kul! & jag vet att det är efter promenaden eftersom jag känner mig kropp bäst och sen jag slutade träna en gång i veckan har jag inte mått bättre.. =/ konstigt det där. Men så länge man mår bra ska man inte klaga ;) Va ju faktiskt bara 1 år och 6 månader sen jag opererades, & doktorn sa att det kunde ta  tid för magen att komma till rätta igen, så jag får ge det tid :D 


PUSS!

 

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 6 november 2012 20:46

Just nu önskar jag att jag kunde få sitta i London hos farfar! Han fick mig alltid på så bra humör.. Varför måste man bli gammal? :o jävla skit! Jag hoppas iaf att vi ses en dag när jag också blir gammal och måste åka vidare.. Idag är en skitdag, fråga mig inte varför. Vissa saker vill jag få ogjort, tror jag.. Blä för allt idag! En semester bort härifrån är välbehövlig!Nu ska jag avsluta innan jag svamlar för mkt..

Ovido - Quiz & Flashcards