Alla inlägg under november 2010

Av Belinda Möller Sudders - 25 november 2010 23:02

detta inlägg är tillängnat till Julia ;)


& frågan är om hon ska med på ett åk?! HAHA   


  



Av Belinda Möller Sudders - 25 november 2010 00:07

blev en lugn dag idag som sagt :)

rätt skönt det med, men jag kan känna att jag blir rätt trött av att inte göra något heller .. =/

Får se till att hitta på något vettigt imorgon iallafall :)

 

Satt & funderade lite förut på vad jag ska göra med mitt hår? Det är ju så otroligt tråkigt just nu, men nu har jag faktiskt kommit på både vad jag vill ha för färg på håret & dessutom vad jag ska ha för frisyr :) äntligen!!

 

& har också hittat en jacka jag vill investera :') men självklart finns den inte i min storlek :( finns bara 40-42 kvaar :o Jag behöver en 34a eller 36a.

Hoppas kanske syster hittar en uppe i butik i umeå :)

 

slänger in en bild på den här under :)

;)  

 

nae, nu måste jag nog sova :)

hoppas ni haft en bra dag :)

nattinatt!

Av Belinda Möller Sudders - 24 november 2010 13:02

vilket jag inte alls tycker om!

åh. för det första är det bara kallt & blaskigt & för det andra vill jag inte köra i detta väder, så bilen får helt enkelt stå tills min pojkvän kommer hem igen & tar hand om den ;)

Det verkar ju heller inte vilja sluta snöa, uusch! =/ får hoppas det försvinner snart.

visst, det är mysigt till julafton med helst inte juldagen & nyår då det vankas fest, då vill man ju ha klänning & sommarskorna ;) kan ju bli kallt om det är minusgrader & snö..

 

Sitter inne i värmen nu med min katt i knät, han värmer så bra min lilla sötis :)

Mallan skulle snart komma in till mig så ska vi kolla på film, & jag såg en otroligt bra film förra helgen, som vi bara måste se idag :D "Remember me"

Senare under dagen vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi helt enkelt se.

 

& som Julia påminde mig om förut så är det bara 1 månad kvar till jul & denna jul har jag verkligen inga funderingar på vad jag vill ha i julklapp därför säger jag till mina nära & kära att det inte spelar någon roll alls för mig, jag har ju redan allt, så vet inte vad jag ska önska mig ;) hihi

 

nehe, nu ska jag kila bort till jimmy en sväng, & se vad han har för sig ;)

tänkte låna med mig remember me också ;)

 

Hej sålänge ;)

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 21 november 2010 21:29

känner att jag inte har allt för mkt att blogga om, eller okej, känns som att jag glömmer bort bloggen lite :/

 

får väl helt enkelt berätta lite om vad som hänt i mitt liv dom senaste dagarna..

 

Umgås med vänner & nära & kära om dagarna,

& vill mer än allt annat fixa lite extra jobb, vilket jag borde ta tag i snart. har bara mig själv & skylla eftersom jag är så förbannat bekväm & lat!

 

& just därför har helgen varit cool lugn, har inte hänt allt för mkt. I lördags tog mamma & jag en fika, kollade lite i affärerna & handlade lite. :)

det var mysigt!

 

Idag har jag & alle fixat lite med utebelysningen så det inte är så mörkt ute på kvällarna, avskyr mörkret som har börjat komma redan vid fyra om dagarna, vad är detta egentligen?

 

Nae usch alltså, känner inte alls för att blogga just nu..

Blääääää :o

 

återkommer när jag har ngt vettigt att skriva om ..   

Ovido - Quiz & Flashcards