Alla inlägg under februari 2012

Av Belinda Möller Sudders - 14 februari 2012 11:16

Sådär, nu har jag packat klart det sista. tror jag iaf, har säkert glömt ngt när vi väl kommit fram ikväll ;)

Har gjort klart min svenskabok recension, redovisade mitt svenska arbete igår vilket gick bättre än förväntat, fått vg på pyskologiprovet, och fixat klart allt med engelska b ;) Så nu kan jag faktiskt åka iväg med gott samvete!

Om 1 timme ca kommer pappa & åsa för att hämta upp mig, så åker vi vidare mot skavsta för att landa i England ikväll ngn gång.


Varit nere med mamma på stan en sväng idag för att köpa lite nya kläder inför torsdag, det ska nog bli bra! synd bara att inte syster kunde följa med.

Om det skulle bli shopping ngn dag ska jag kika efter skor, väska och ngt fint att ha på mig den 31, för nu har vi planerat in fest då, samt bokat biljetterna ;) har även med mig en liten lista på vad mamma och alle vill ha från London också!


nu ska jag se på hem till gården innan vi åker! Ha det fint!

pusss!

Av Belinda Möller Sudders - 12 februari 2012 11:15

Var en vecka sist jag skrev här nu. Har väl inte haft för mkt att skriva om då det inte händer ett skit i vimmerby.. suuuck!

aja..


Var hos Elin i onsdagskväll, pratade om allt & ingenting, blev så djupt deep talk tillslut att vi var tvungna att sluta ;D haha, herregud :p har smidit lite planer tills nästa gång vi ska ska ses iaf, lite käk tsm och annat kul! ;)

Minns inte ens vad jag gjorde i torsdags ;)


I fredags skulle jag & frida ha åkt till västervik för tatueringstid, men jag var verkligen tvungen att fixa med skolarbeten så jag var fick hoppa över vvik :/ får ta det snart iaf! :) fika en sväng med jullan senare under dagen & kvällen slutade hos hannah med trevligt sällskap! :)


I lördags pluggade jag, städade, tvättade & fixade :p vuxenpoäng, alle hjälpte sin mormor med flytten. Sen skulle vi åkt skriller med danne & wiktor men det var stängt! :o kvällen avslutades hemma hos alles familj med häng med mathilda & så! :p


Snart ska alle & jag till kisa en sväng, sen kanske kolla på wiktors match, vi får se. Kanske blir skrillåkning idag istället, annars får vi se vad vi gör. Vi åker nog till stan ikväll iaf så jag kan packa & fixa innan vi åker på tisdag.


detta inlägg var ju tråkigt, -nästa-så-jag-skulle-radera-det ;)

jaja, blir inte mer uppdatering här på ett tag nu eftersom jag är tillbaka nästa lördag igen.

ha det så braaaa! :) pussssss

Av Belinda Möller Sudders - 6 februari 2012 11:16

Hallå, måndag igen .-. Ska snart dra mig ner mot stan för att möta upp julia, så ska vi luncha :) Behöver plugga lite senare under dagen också, har psykologiprov på fredag o två engelskan uppgifter som ska in senast fredag ;p läste iaf ut boken igår då det känns bra, ska bli en recension på den med. Jaja..


I helgen har det varit ganska lugnt, i fredags hyrde vi film o åt gott, det behövdes efter tråkiga nyheter :/


I lördags fikade jag med mamma o mormor på stan. Alle skulle sen in till stan för att fixa bil med tom så jag åkte till mamma en sväng igen o hälsade även på Julia en sväng ;)


I söndags var vi bjudna till Tom o Johanna för plankstek vilket var mycket gott så det blev ett bra avslut på en bra helg :)


Nästa vecka åker vi till London, men denna gång ska det inte bli kul att åka o inget jag ser framemot, men jag ska göra det o det känns bäst så ..

Av Belinda Möller Sudders - 6 februari 2012 11:16

Hallå, måndag igen .-. Ska snart dra mig ner mot stan för att möta upp julia, så ska vi luncha :) Behöver plugga lite senare under dagen också, har psykologiprov på fredag o två engelskan uppgifter som ska in senast fredag ;p läste iaf ut boken igår då det känns bra, ska bli en recension på den med. Jaja..I helgen har det varit ganska lugnt, i fredags hyrde vi film o åt gott, det behövdes efter tråkiga nyheter :/ I lördags fikade jag med mamma o mormor på stan. Alle skulle sen in till stan för att fixa bil med tom så jag åkte till mamma en sväng igen o hälsade även på Julia en sväng ;) I söndags var vi bjudna till Tom o Johanna för plankstek vilket var mycket gott så det blev ett bra avslut på en bra helg :) Nästa vecka åker vi till London, men denna gång ska det inte bli kul att åka o inget jag ser framemot, men jag ska göra det o det känns bäst så .. <3 Måste röra på mig nu, ha en fin dag! Pusss

Av Belinda Möller Sudders - 3 februari 2012 13:51

Världens finaste ängel som finns i himlen!


LOVE YOU!! <3

Av Belinda Möller Sudders - 2 februari 2012 21:01

Jag orkar inte .... PUNKT!

Av Belinda Möller Sudders - 1 februari 2012 10:59

Hej igen!

sitter just nu & väntar på att hem till gården ska börja, egentligen borde jag väl ta fram både engelska boken och psykologi boken, men ska snart ta tag i det! :)

Vid tre ska jag tvätta & ikväll ska jag med mamma på träning hade jag tänkt.


Lite om vad jag gjort de senaste dagarna kommer här..

I fredags blev det fest med fina tjejer, blev metro en sväng men de va inte mkt att hurra för där.


I lördags åkte jag, alle & mathilda till Linköping för ikano & ikea, hittade inget på ikano men på ikea fick lite saker följa med hem! :) På kvällen färgade mathilda mitt hår och efter det kollade vi på gladiatorerna! Somnade på soffan tillslut o då var det dags för att åka hem & inta sängen!


I söndags var vi på wiktors handbollsmatch, andra gången jag är med o kollar och det är ju faktiskt kul att kolla! Matcherna är inte så långa heller så det tråkar inte ut en i flera timmar iaf ;) Efter det skulle alle ner till målilla med danne & jag åkte då till mathilda för lite häng.


I måndags pluggade jag loss & senare åkte jag hem till mamma då alle skulle jobba.


Igår var jag i skolan & sen ringde alle & sa att han, wicke & danne skulle åka skriller så jag hängde på dom. Kallt men kul ändå, kom lite mer folk sen som dom körde match emot, slutade med att alles och en tills klubba gick av på mitten :D haha, då fick det vara nog! ;)


I helgen ska jag & mamma till mormor en sväng & sen får vi se vad det blir mer! ;)

Imorgon ska jag iaf ut & gå med Jullan! :) har mkt att prata om.


puss så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards