Alla inlägg under maj 2010

Av Belinda Möller Sudders - 21 maj 2010 17:11

Hallå igen, har inte haft ngn lust alls till att blogga.

men nu har lusten kommit tillbaka, men vem vet om de bara är idag?!

jaja, det är iaf fint väder, igår va de hela 28 grader & jag va lycklig! :D

 

alle & jag tog en glass på sibylla & de satt ju fint i det fina vädret.

det har ju hänt mkt sen sist, jag har fyllt år & fick massa fint! =)

& det är lika fint väder idag, & här sitter jag?

ja, men snart skulle mallan & kim komma en sväng o efter de så kommer älsk o hämtar mig som just nu är i stugan, han ska tydligen lära mig byta däck, sånt kan vara bra att veta hur man gör,

men jag vet ju redan hur man gör, men för att inte göra han ledsen så ska jag låtsas lära mig denna gången också ;) haha!

 

imorgon är det bal, ojoj börjar bli lite nervös faktiskt, inte för att jag ska dansa men iaf.

men kul kommer de nog bli & så fina vi ska vara =)

sen äre inte långt kvar till studenten! :D vi peppar inför den.

efter de äre en hel sommar full med jobb & självklart HULTSFREDFESTIVALEN!

wiiiie :*

 

förövrigt är snart alla arbeten klara i skolan, har ett prov & en inlämning kvar sen äre klaaaart! :D wooho! ;)

 

jaja, nu äre slut pratat för min del,

ha de fint i sommarvärmen!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards