Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

sol, färg, fest..

Av Belinda Möller Sudders - 25 maj 2012 12:28

Hallå!


Vilket underbart väder vi har haft nu de senaste dagarna, går verkligen inte att klaga på det!

Har faktiskt suttit ute i solen mest, eller skuggan har det väl blivit också eftersom solen steker på rätt bra ;) Hoppas vädret håller i sig nu!


I förrgår så var jag med julia i stort sett hela dagen, käkade mat och glass :p

efter det kom sarah och vi skulle ut och kolla på olika spökhus ;) när vi var vid dom första var det inte mörkt så det var inte speciellt läskigt, det sista vi kom till var det mörkt men eftersom julia & jag redan varit där så tänkte vi skrämma sarah lite ;) haha, vi lyckades inte så jätte bra! ;D Men kul hade vi!


Igår pluggade jag nästan hela dagen, gjorde ett arbete på 7 sidor men det tog faktiskt inte mer än ca 1 timme så jag kan väl inte påstå att jag pluggade hela dagen, satt ännu lite ute i solen, på kvällen tog jag en glass med emma & ted! jo just det, jag färgade ju även håret hos frissan igår, blev riktigt nöjd. 


Idag har jag kollat ett avsnitt av bb i sängen och sedan har jag hunnit handla två ggr, suttit ute igen i solen, ska snart dammsuga, göra mig iordning för lite käk nere på sweet chili eftersom pappa fyller år! (Grattis). efter det ska jag göra mig iordning och bege mig till julia, för att ikväll vankas feest med ett härligt gäng! :D


ska kanske fixa det sista på engelska uppsatsen nu innan jag gör ngt annat..


ha en skön helg:)


pusss&kram!


  

Liten sneakpeak på nya färgen! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Möller Sudders - 1 juli 2013 21:21


Veckan är full av jobb och jag trivs :) har alltid kul på jobbet, & alla är så trevliga! Har verkligen hamnat på rätt utbildning & det är jag glad för! Helgen har spenderats på jobbet och dom andra timmarna av dygnet har jag umgåtts med Daniel, vi ha...

Av Belinda Möller Sudders - 25 juni 2013 22:06

Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Jag har fullt upp med jobb & att umgås med pojkvän, familj & vänner. Jobbar heltid nu under sommaren och då är jag ganska upptagen med det om dagarna, på kvällarna umgås jag med fina vänner och min underbar...

Av Belinda Möller Sudders - 2 april 2013 22:50

Tisdag & denna vecka har jag lov :) Tog en riktigt lång sovmorgon idag, vaknade först vid 7.00 men somnade om till 11.00 :) Solen låg på riktigt skönt idag så Jojjo, jag & Casper åkte till stallet för att mocka och fika! Fina hunden Zoey var där ocks...

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2013 16:21

Haft en kort dag i skolan idag, slutade redan vid 11 & fick istället med oss en uppgift hem :) Blev en fika på 48:an med Jojjo, Asad & Emma efteråt & efter det åkte vi hem till Jojjo för att laga mat tillsammans :) mys! Nu har jag precis kommit...

Av Belinda Möller Sudders - 17 mars 2013 20:27

Idag har solen legat på hela dagen :) hur skönt som helst & om inte annat så blir man pigg & glad! Mamma & Anders har kommit hit från Göteborg & stannat hela helgen. Vi har varit hos mormor och ätit & så har vi kollat film och chillat i soffan :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards