Alla inlägg under november 2009

Av Belinda Möller Sudders - 27 november 2009 12:03

ibland undrar jag vad folk gör med ordet prioritera, lr om de ens existerar längre?

hmm, aja!

skolan va helt onödig idag också, hade bara historia på morgonen sen en lektion till som vi bara va på i 15 min ..

skulle lekt md hannah idag, men blev liksom ändrat :s

vi tart i helgen! :)

jahaja, ska bara vänta på mamma sen ska jag hem & plugga & sen äre faktiskt på tiden att jag fixar mitt rum, visst de händer ofta att jag gör de men när jag väl gör de så gör jag bara sånt som jag tkr är kul! :S

pööhhh, nehe kiila nu! HAJ !

 

everything you can do, I can do better ;D

Av Belinda Möller Sudders - 12 november 2009 19:45

  

hallåhallå!

känns som om jag fått ganska mkt gjort idag,

eller ah, om man bortser från vad jag gör alla andra dagar ;)

fick iaf svenskan redovisad, om man nu kan kalla de redovisad ens ..

tog också sprutan idag mot svininfluensan, vilket jag inte ville göra egentligen..

tkr bara de låter som om de är otroligt mkt skit i den, men tog den iaf efter mkt övertalerser från alla håll & kanter.

hoppas inte jag åker på ngn såndär sjukdom nu iaf då, icke då!!

& så hämtade gull mig efter skolan, sen lagade han mat åt oss :)

lr okej, jag hjälpte till md de mesta iaf ;D

hihi, sen har jag faktiskt börjat städa lite här i lägenheten, men tar resten imorgon,

eftersom vi slutar redan vid elva imorgon. hörde ngt om att vi skulle sola med :D

ska snart hem till mamma & va där inatt, världens bästa :)

alle fick jobba idag & de lockar inte så mkt att sova här när han inte är här,

är liksom lite mörkrädd.

 

neheni, nu ska jag nog röra på mig & få lite mer gjort. tänkte skriva på min livsmedel när jag kommer hem också så jag får den klar ngn gång! :)

 

saknar syyyyyster <3


Av Belinda Möller Sudders - 7 november 2009 17:55

ja som sagt så åkte vi till norge igår, jag satt i bilen i ca 16 timmar.. 

jag hade ont vill jag lova ;D

stannade vid en mack för att köpa lite fika, & där hittade jag världens sötaste hund.

har ingen aning om vems den va eftersom den inte verkade tillhöra ngn så jag funderade på att ta md mig den ; ))

när vi kom fram till norge åkte vi till syster hus, lr ja där hon bor nu.

det var hur mysigt som helst.

efter de åt vi lite, sen blev de sängen! =)

& ja, jag sover bra på hotellrummet :D

vaknade idag & åt god frukost, syster tyckte jag skulle prova pannkakor md choklad på,

det tkr iaf hon om. men nä, de va inget för mig.. 

idag har vi varit uppe på berget, de va hur brant som helst när man åkte upp.

åkte som i en spårvagn upp, men guuuuuuu vad fint de va! :D

när vi kom till hotellet igen så somnade jag, har gått nästan hela dagen & där snackar vi ont i benen, men mysigt va de! :) 

nu ska vi göra oss iordning lite sen ska vi ut & äta på restaurang. :)

btw, pratade med hannah i telefon nyss :) & jag saknar ju mina fina vänner såklart, ni får ha så kul på pumpen ikväll flickor! ; ))

saknar min pojk också, 


nehe nu ska jag kiiiila ;D PUSS&KRAM!!

Av Belinda Möller Sudders - 2 november 2009 18:43

har jag plågats av nu i snart två tre dagar, & inte vill den försvinna från mitt huvud heller..

helgen har varit rätt skön faktiskt, mest tagit de lugnt.

var som sagt md min pojke i dalarna i torsdags till fredags :)

de va ju mys :´)

skolan idag igen, rätt segt men de funkar.

myst md min pojke idag tills han skulle åka tillbaka till jobbet..

de är ju inte allt för kul, :/

i helgen blir de som sagt norge & hälsa på min kära syster, & de ser jag framemot.

nehe, nu ska jag nog äta lr ngt annat kul! :D

hööörs, pyss !

Ovido - Quiz & Flashcards