Alla inlägg under augusti 2010

Av Belinda Möller Sudders - 27 augusti 2010 17:13

sådär, hemma nu igen! :)

lovade ju att försöka uppdatera så tänkte göra de nu!

;)

 

har som sagt varit i stan idag en sväng med mallan, har varit lite här & där, skulle till apoteket & hämta ut lite krämer, men inget fanns såklart hemma. gör de ju iofs aldrig när man ska ha ngt där :/

sen skulle jag fixa lite på banken, då va den inte öppen såklart. ;)

 

haha, får nog skylla mig själv lite eftersom de är jag själv som har noll koll! ;)

 

väntar på lite mat nu, har visst bara hunnit äta två mackor idag, (mindre bra) :o

funderar på att börja läsa i boken lite som jag lånade av syster eftersom det nog blir långtråkigt i planet i fyra timmar så jag har ngt att läsa :p

 

hoppas ni alla andra får en skön helg, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, huh? ;D

PUSS&KRAM :*

 

 

  

Av Belinda Möller Sudders - 27 augusti 2010 09:14

jag vet att jag egentligen borde designa om bloggen lite, men jag har inte riktigt den tiden :/ tyvärr!

 

ganska så länge sen jag skrev ngt här, men jag ska bli bättre på det :) eftersom jag har bestämt mig för vad jag vill bli & plugga vidare så är det de jag gör om dagarna.

& jag trivs :)

 

på söndag åker jag som sagt utomlands en vecka, började packa igår, resen av kläderna ligger i tvättmaskinen så jag packar ner resten ikväll tänkte jag :) typiskt att alltid JAG ska göra allt i sista minuten ;)

 

borde egentligen göra mig iordning nu, men har varken bestämt vad jag ska göra med håret eller ha på mig idag, jaja de återstår att se :) haha, vardagliga problem ;)

 

måste rusa nu, lovar att försöka uppdatera lite senare igen ;) PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards