Alla inlägg under december 2010

Av Belinda Möller Sudders - 23 december 2010 00:22

Godkväll!

sitter uppe & väntar på att syster ska komma hem, hon åkte precis från linköping :)

Mamma skulle också ha varit vaken med mig, men hon somnade på soffan ;D

höhö!

 

Var nere på stan förut med mami, och kan ju säga att vimmerby har inte ett enda snyggt klädesplagg nu för tiden, vad äre för stil på kläderna egentligen?

Nahe. fy alltså! inge snyggt alls, känns som om de är ngt som en 12åring skulle ha köpt. jaja, de kanske är inne nu? vad vet jag?!

Får säga som vi sa i förrgår också, får väl åka ner till stan imorgon igen & kolla ännu en gång, för att sedan ändå inte komma hem med ngnting ;D

 

förövrig är jag inte ens så trött som jag borde vara, är snarare lite hungrig ;D haha, åt ju nyss känns de som ;D blev sugen på peppisar, så får väl rusa till köket & hämta några!

 

  

Förövrig ska denna goding få pryda min kropp, eller snarare min rygg nästa gång jag tatuerar mig :) (dock bara ansiktet då) Har ju redan tre kinatecken som står för mamma, pappa, syster på ryggen, så får nog tänka ut var ngnstans min bebis ska få sitta. Blir nog på sidan av svanken om ni förstår ;D

Jag är mer den där "betyda ngt om man tatuerar sig"-tjejen ;D

Det finns många snygga tatueringar, som man gärna vill ha. Men jag vill ju helst att dom ska betyda ngt om dom ska sitta där resten av livet sen!

 

Jaja, kanske skulle kolla om det finns ngt bra på tv:n :)

Hörs imorgon & så!

Puss & godnatt!

Av Belinda Möller Sudders - 22 december 2010 15:24

sådär, nu har jag ätit lite också! ;)

fick bli fiskgratäng, i vanliga fall äter inte jag fisk överhuvudtaget (lax är ett undantag) då jag tkr att det både stinker & inte smakar ett dugg bra, men de är ju faktiskt nyttigt!

Så med potatismos & dillsås äre ju mumma! ;D

 

Sitter & väntar på att mamma ska sluta jobba, vi ska nämligen ner till stan och inhandla lite stuffs ;p Synd att de är så otroligt kallt ute, de är ju så fint ute annars ju!

 

Syster kommer också hem inatt klockan ett, så då gäller de väl att hålla sig vaken så jag kan öppna åt henne, då hon inte har ngn nyckel ännu! ;)

 

Fast herregud, vad dagarna nu innan jul känns långsamma,

& sen när jul har varit kommer det säkert gå jätte fort :/

 

nehe, jag kanske skulle klä på mig lite vettigt nu, så hörs vi sen! :)

Pusss!   

 

  

 

Av Belinda Möller Sudders - 22 december 2010 12:31

Nu har jag precis duschat, & det är endast två dagar kvar till Julafton!

det går riktigt fort, ska bli riktigt mysigt med ju! :) eller tkr inte ni de?

Ska iaf snart göra mig iordning lite,

ska ner till stan med mamma när hon slutat & se om jag kan hitta ngt att ha på mig på julafton :) vill ju inte ha det gamla vanliga som man redan har haft en gång ;D

( där lät jag som om det är ngt fel med de, men de är de inte :) bara jag som vill ha ngt nytt & så )

 

Veckan har varit ganska lugn faktiskt, har mest umgåtts med Julia :)

har varit lite här & där, vi var i hultsfred & fixa lite här om dagen också!

Sen har jag tagit de lugnt med mamma hemma lite med :)

Läste ut den sista boken av twilight igår med, visst halva boken va äckligt spännande så man inte kunde lägga ifrån sig den, men jag hade väntat mig ett bättre slut faktiskt =/ jaja,

 

Om man kanske skulle äta lite lunch också, :)

hade inte så jätte mkt att skriva idag heller, får komma på ngt roligare att skriva om så ni inte blir allt för uttråkade ;D

 

Puss&Kram!

 

  

Av Belinda Möller Sudders - 20 december 2010 14:00

Hejhej!

Har precis duschat & fixat.

Ska snart träffa Julia om en stund, ska åka tillbaka till huset idag igen & hämta lite saker som jag glömde igår när vi va där :)

Julia ville så hur vi bor nu när vi har fått iordning på det mesta så vi åkte ut för en titt, men glömde såklart lite saker också!


Helgen har varit rätt lugn faktiskt, rätt skönt det med.

& på fredag är det julafton! herregud, så fort det har gått.

snart är detta året slut :/

Men slår vad om att det nya året kommer bli minst lika kul som detta! :)


Nehe, hade egentligen inte så mkt att säga,

tänkte slänga in lite gamla roliga bilder ;)

enjoy ;D


  


  


  


  


  


  


Puss!

Av Belinda Möller Sudders - 16 december 2010 12:35

hejhopp :)

Har käkat frukost för en stund sen, & sen myste jag lite i soffan med min katt :D

Han är mysig han!

Tänkte snart städa lite åt mamma, så blir hon glad när hon kommer hem! =)


Blev stan med mamma & jullan igår också så fixade jag klart alla julklappar, så nu behöver jag inte tänka på det mer.

Jag brukar alltid vara ute i sista minuten annars, men icke denna gången ;)

Det lättade genast lite från axlarna ;) höhö.


Ikväll eller ja, när Julia slutat ska jag färga håret på henne, kan ju säkert bara sluta på ett sätt ;) haha, nejdå, det fixar ju vi ;D


Magen kurrar till lite ibland, ska nog dammsuga lite först sen fixa lite käk ;D

Måste verkligen bli bättre på att äta flera måltider om dagen, det är inte riktigt min grej de där ;D


Juste, fotade med Elin som sagt igår på dagen & bilderna blev ju allt från roliga till årets fulaste miner, haha. Hittar vi någon som ser någolunda ut så ska jag lägga upp dom här så ni får ett smakprov ;D Man måste ju bjuda lite på sig själv ibland också! ;p


Neheni, nu ska jag kila ;D

Hoppas ni får en fin dag!

puss&kram!

Av Belinda Möller Sudders - 15 december 2010 10:11

Godmorgon! :)

 

vaknade för en stund sen, så snart får det bli frukost!

ska göra mig iordning lite om en stund med,Elin kommer till stan så ska vi fota lite =) ska bli trevligt!

Blir stan med mamma vid tre för att handla dom sista julklapparna, & efter det ska jag träffa Jullan en sväng med :)

Så lite sysselsatt är jag allt idag :p

 

Nu är det inte alls många dagar kvar till jul & jag längtar, tkr julen är så mysig :)

men tkr däremot att snön gärna får försvinna, det gör inte så mkt om den är kvar på julafton men sen får den försvinna =/

 

nae, men detta inlägget kändes inte allt för kul va ;D

ska nog fixa frulle, sen göra mig iordning lite ;D

hörs sen!

kanske kan lägga in lite bilder sen efter vi fotat så ni får se lite hur dom blir! :)

 

Pusss

 

 

Av Belinda Möller Sudders - 14 december 2010 13:02

det handlar om att hålla andan när man är 10 kilometer under vattenytan, då det är helt mörkt överallt, och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig. Det handlar om att kunna simma, även om man dras ner i djupet fortare än bilarna susar fram på motorvägen. Det handlar om att överleva när hela världen försöker krossa dig.

Som när man går förbi mcdonalds och känner att man bara måste ha den där hamburgaren, för att sedan gå till närmaste granne H&M för att upptäcka att man gått upp en storlek och de trådsmala modellerna på reklamaffischerna tittar på dig, & de skrattar, de är då du blir trampad på tårna. Alla vill bli fotomodeller och är redo att göra vad som helst, till och med ligga med den där äckliga fotografen som lovar er berömmelse för att bli kända. Sen rear Lindex ut blondare hårfärger för att skapa ett tryggare samhälle. Affärerna säljer bara en massa light produkter man får reklam från viktväktarna i brevlådan trots att man bara vägen under 50 kilo. Det nya tidernas barnprogram : Se Linda Rosing operera läpparna.  & alla bryr vi oss, alla sitter vi bänkade och njuter, för nu har vi dragits så djupt ner under ytan .. att vi är nära att drunkna.


för vi lärde oss aldrig att simma ..

vi lärde oss att man måste vara perfekt!

Av Belinda Möller Sudders - 8 december 2010 10:18

Börjar undra hur mycket slem och snor en människokropp kan innehålla.
It never ends!
Och emellan alla varven så blir näsan täppt..

Detta är förövrigt min nya bästa vän för tillfället.

Jäklar vad det bränner i näsan, men egentligen vet jag ju varför jag är så täppt, bara att jag är som beroende av de nu ;) har använt min bästis i mer än 10 dagar då den då gör min näsa täppt istället. Men lite svårt att sluta,
& den gör även att "I can breathe again!"

 

  

 

Borde nog käka lite frukost nu, känner mig inte sådär jätte hungrig, men är nog det kanske egentligen? ?! hm, inte lätt de där ;)

 

Imorgon ringer klockan på 04.30 då de bär av till ullared med alleballe ;p

måste ju ha lite tid att göra mig iordning på också, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kliva upp fören 5 min innan vi ska åka ;)

 

nämen oj, nu kurrade magen till.

får nog dra mig nu då ;D

 

Ha det fint!

Pussss!

Ovido - Quiz & Flashcards