Alla inlägg under april 2012

Av Belinda Möller Sudders - 25 april 2012 17:15

Sitter och skriver på mitt arbete om Emily Dickinson, det går väl ganska bra. Är faktiskt snart klar.

Kändes skönt att vara ledig idag så jag kunde gå upp lite tidigare för att plugga. =)

Tänkte försöka bli klar med arbetet ikväll iaf. Ska ut till pappa en sväng om en stund och kolla på bilderna sen våra släktingar i England gjort iordning farfars hus. Det blir riktigt fint!


I måndags lunchade jag med jullan & snackade skit som vanligt ;) hihi, det gillar vi. Sen tog vi även en promenad på kvällen, vi hann som tur var innan det började regna och åska.

Igår pluggade jag ännu en gång och på kvällen gick jag och hannah på en redig långpromenad, träffade även på en riktigt söt liten katt på vägen, ja herregud så söt den var & kelig ;) hihi!


Imorgon ska jag redovisa mitt arbete i svenska, vi får hoppas att det går bra även att jag inte lagt ner hela min själ i arbetet.


På fredag tänkte nog jag och alle åka till Linköping för att lämna in den trasiga htc:n och även gå en runda på ikea ;)

På kvällen är jag bjuden på fest hos en kompis, så tittar över där en sväng.


Vi får väl se vad helgen har mer att erbjuda :)

Hoppas ni får en bra helg.


Puss&Kram!

Av Belinda Möller Sudders - 22 april 2012 20:04

Hejsan!


Helgen har spenderats i Karlskrona hos Mathilda.

Vi kom ner i Fredags, eftersom Mathilda skulle jobba natten så fick alle & jag lägenheten för oss själva. Så vi mysade ner oss i soffan, tills mathilda ringde och frågade om vi ville komma ner till hennes jobb på marinbasen och kolla läget, så vi var inte sena på att tacka nej. Vi traskade ner dit och hon visade oss nästintill hela området! :)

I Augusti skulle dom ha någon dag då anhöriga fick komma och gå ner och kolla hur det ser ut i ubåtarna samt kolla läget inne i sveriges största båt, som vi bara såg utvändigt nu! Jag vill åka dit igen då! ;D höhö!


Mathilda kom hem runt åtta på morgonen och då vaknade vi till och åt frukost ihop, gick sen ner på stan för lite shopping. Nu måste jag införskaffa köpstopp som mathilda hade, då jag shoppat alldeles för mkt den senaste tiden. Fick även välja en för tidig födelsedagspresent av alle, blev en björn borg väska som jag sucktade efter länge ;) hihi. Han är för bra! :D På kvällen åt vi på thai royal, vilket var super gott. & efter det gick vi på bio och såg den nya american pie filmen. Jag har alltid tyckt att de andra american pie filmerna är helt värdelösa, men denna är helt klart sevärd. Jag ska se den igen tillochmed! ;)

Efter bion åkte vi hem, eftersom alle skulle jobba idag så hade vi inte mkt val än att bege oss hemåt. Mathilda gick vidare på party ;) Men vi ska snart ner till henne igen och då får vi stanna lite längre.

Men de dagarna i Karlskrona har iaf varit jätte bra & mathildas lägenhet är så fin. Fick massa insperation till vårat hus!


Nu ska jag snart äta lite med mamma & anders! :)

Hoppas ni haft en bra helg!


Puss&Kram!


  

Detta & en BH fick följa med mig hem igår! ;)

Av Belinda Möller Sudders - 13 april 2012 13:03

lite update om dom senaste dagarna.


Igår pluggade jag lite på morgonen, fick klart bokrecensionen, så det känns skönt.

Eftersom syster varit hemma halva påsklovet så har jag faktiskt prioriterat att umgås med henne ist för att plugga, så nästa vecka har jag mkt att plugga, men det gör inget! :) Ville faktiskt ha hakat på syster till Umeå när hon åkte i onsdags, men får ta & åka dit snart igen!

Har även fikat med fina städtjejer i måndags, vilket var väldigt trevligt. Hade mkt att prata om!

Umgicks med syster hela tisdagen, fikade med pappa & sånt. Hittade även en bikini och en tjocktröja på cubus som fick följa med hem. På kvällen tränade jag med mamma & sis! :D


Igår som sagt pluggade jag, lunchade med mamma & efter det blev det tjejhäng med Hannah & Tilde ;)

Idag ska jag luncha med Jullan & sen hitta på ngt med min pojkvän!

Imorgon tänkte jag dra med honom till stan för att köpa nya skor till honom, samt kollade lite saker vi behöver till huset.


Nu ska jag hämta jullan, så vi hörs senare! :)


Pusss&Kram!

Av Belinda Möller Sudders - 6 april 2012 13:02

Nu måste jag nog bli bättre på att uppdatera, var ju för länge sen nu!

Men jag har mycket annat att göra om dagarna så hinner inte riktigt, men ska nog kunna uppdatera er med ngt! ;)


Igår lunchade jag med jullan, hade mkt och prata om, gillas ;)

Efter det skulle jag ner till skolan och gå på ngn grejs ;) & efter det begav jag mig till Elin för lite häng med henne ;)

Alle hämtade mig hos henne sen kom Emma och Ted ut till oss och grillade, mumma! :D

Runt halv tio åkte mamma och jag till Linköping för att hämta syster som ska vara hemma nu i påsk, så det är kul! :D


Idag ska vi till pappa för påskmiddag, & ikväll får vi se vad som händer. Antar att det blir ganska lugnt om inget annat dyker upp..


Imorgon äre elmia som gäller :p & på söndag ska vi antagligen till mormor och på måndag blir det påskmat hos alles föräldrar hörde jag ngt om ;) påsken kan nog bli ganska bra och väldigt fullbokad, men sånt är kul! :D


Nu har jag uppdaterar er lite om vad som händer dom kommande dagarna, skit kul ju ;) hehe


Ha en bra påsk!

Pusss!

Ovido - Quiz & Flashcards