Alla inlägg under mars 2013

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2013 16:21

Haft en kort dag i skolan idag, slutade redan vid 11 & fick istället med oss en uppgift hem :)
Blev en fika på 48:an med Jojjo, Asad & Emma efteråt & efter det åkte vi hem till Jojjo för att laga mat tillsammans :) mys!

Nu har jag precis kommit hem, måste plugga lite & sen behöver jag också handla lite :)

Hoppas eran dag varit bra :)

Av Belinda Möller Sudders - 17 mars 2013 20:27

Idag har solen legat på hela dagen :) hur skönt som helst & om inte annat så blir man pigg & glad! Mamma & Anders har kommit hit från Göteborg & stannat hela helgen. Vi har varit hos mormor och ätit & så har vi kollat film och chillat i soffan :)

Idag åkte Daniel och jag till Västervik, stannade till på subway, min mage var inte glad efter det.. Vet inte vad det kan ha varit då jag har kunnat äta där förut utan problem & då har jag också vetat om min chrons.. Fick iaf åka direkt hem med en värkande mage.. Ligger nu i fotöljen och har fått i mig lite gröt, hoppas på att magen ska bättra sig :) men jag klagar inte, jag blir inte friskare för det! Men vid dessa tillfällen blir jag bara så arg och besviken på att jag fick en kronisk tarmsjukdom, vad har jag gjort för att förtjäna det? Jaja, allt har en mening sägs det & det kunde ha varit mycket värre än vad det är, ska vara glad över att jag mår så pass bra i magen som jag gör & då blir jag genast mycket gladare & positivare :) & utan min familj hade jag aldrig varit där jag är idag <3

Nu blev detta ett långt inlägg, ska hoppa in i duschen nu med världens finaste kille! ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards