Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Dance our tears away..

Av Belinda Möller Sudders - 18 mars 2013 16:21

Haft en kort dag i skolan idag, slutade redan vid 11 & fick istället med oss en uppgift hem :)
Blev en fika på 48:an med Jojjo, Asad & Emma efteråt & efter det åkte vi hem till Jojjo för att laga mat tillsammans :) mys!

Nu har jag precis kommit hem, måste plugga lite & sen behöver jag också handla lite :)

Hoppas eran dag varit bra :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Belinda Möller Sudders - 1 juli 2013 21:21


Veckan är full av jobb och jag trivs :) har alltid kul på jobbet, & alla är så trevliga! Har verkligen hamnat på rätt utbildning & det är jag glad för! Helgen har spenderats på jobbet och dom andra timmarna av dygnet har jag umgåtts med Daniel, vi ha...

Av Belinda Möller Sudders - 25 juni 2013 22:06

Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Jag har fullt upp med jobb & att umgås med pojkvän, familj & vänner. Jobbar heltid nu under sommaren och då är jag ganska upptagen med det om dagarna, på kvällarna umgås jag med fina vänner och min underbar...

Av Belinda Möller Sudders - 2 april 2013 22:50

Tisdag & denna vecka har jag lov :) Tog en riktigt lång sovmorgon idag, vaknade först vid 7.00 men somnade om till 11.00 :) Solen låg på riktigt skönt idag så Jojjo, jag & Casper åkte till stallet för att mocka och fika! Fina hunden Zoey var där ocks...

Av Belinda Möller Sudders - 17 mars 2013 20:27

Idag har solen legat på hela dagen :) hur skönt som helst & om inte annat så blir man pigg & glad! Mamma & Anders har kommit hit från Göteborg & stannat hela helgen. Vi har varit hos mormor och ätit & så har vi kollat film och chillat i soffan :) ...

Av Belinda Möller Sudders - 15 november 2012 15:10

Har haft så mycket plugg nu på sista tiden så har inte gjort annat än att plugga. & det ger goda resultat vill jag lova :)  Jag har världens bästa klasskompisar som jag trivs så otroligt bra med, & bästa utbildningen. Jag tar till mig allt jag får ...

Ovido - Quiz & Flashcards